|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۹۰

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

رحیمی گفت: هدف ما حفظ کادر فنی فعلی باشگاه پرسپولیس است، من با هیچ فردی مشکل ندارم و مذاکرات مان برای موفقیت پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: خوشحالم که اعضای هیئت مدیره مرا به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند و سعی من برای ارتقاء باشگاه بزرگ پرسپولیس است، برای فصلی موفق برای تیم فوتبال پرسپولیس برنامه های خوبی خواهیم داشت و در ضمن از تجربیات علی پروین که یک برند بزرگ برای پرسپولیس است استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز عصر در خصوص آینده و مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تصمیم گیری خواهیم کرد و هدف ما حفظ کادر فنی فعلی باشگاه پرسپولیس است، من با هیچ فردی مشکل ندارم و مذاکرات مان برای موفقیت پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

رحیمی در مورد اعضای هیئت مدیره ورزشی نیستند تصریح کرد: در تمام کشورهای اروپایی نیز اعضای هیئت مدیره ورزشی نیستند بلکه ساختار و تفکراتشان اقتصادی است، از این رو این اعضای هیئت مدیره سعی دارند ساختار را طبق استانداردهای جهانی تغییر دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش هیئت مدیره و بنده به عنوان مدیرعامل این است که با جذب اسپانسر قوی بدهی های باشگاه را تسویه کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار