|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۷۲

مدیر مسابقات فدراسیون فوتبال:

مدیر مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا تحول بزرگی در زمینه های مختلف ورزش کشور و استان های میزبان است.

به گزارشخبرگزاری فارساز کرمان، غلامرضا بهروان ظهر امروز در دیدار بازرسان ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا با استاندار کرمان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران به تاسی از در خواست مردم ورزش دوست کشورمان درخواست میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا را به این کنفدراسیون داده است.

وی افزود: در صورت موفقیت در برابر رقبای خود این میزبانی می تواند تحول بزرگی را در زمینه های مختلفی در ورزش کشور و استان های میزبان داشته باشد.

بهروان ابراز داشت: این میزبانی علاوه بر فوتبال در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و توسعه زیر ساخت های فوتبال نقش تاثیر گذاری دارد.

وی بیان داشت: میزبانی جام ملت های آسیا یک عزم ملی را می طلبد و به همین دلیل باید همه کشور و همه استان های کاندیدای میزبانی با در نظر گرفتن همه جوانب و شرایط آمادگی بالای خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات به رخ کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانند.

بهروان با اشاره به میزبانی شایسته و قابل قبول کرمان در رقابت های جام باشگا ه های آسیا و مسابقات گروهی جوانان آسیا عنوان کرد: کرمان از امکانات و زیر ساخت های خوبی برخوردار است و کنفدراسیون فوتبال آسیا و بازرسان آن می توانند با در نظر گرفتن این شرایط در مورد تصمیم گیری در رابطه با این استان تصمیم مناسبی را اتخاذ کنند.

وی با قدردانی از میهمان نوازی استاندار کرمان از نمانیدگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم با توجه به حمایت دولت تدبیر و امید از این خواسته مردم بتوانیم با اخذ میزبانی گامی بلند را برای توسعه فوتبال کشور و آسیا برداریم.

انتهای پیام / ۸۰۰۱۱ / س۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار