|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۹۱

مهم ترین عامل پیشرفتم تمرکز روی زمان حال است

بازیکن ایرانی تیم فوتبال ونکوور وایتکپس گفت: امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهرداد بیت آشور در خصوص حضور تیم ملی ایران رد جام جهانی گفت: امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم ما بازی های سختی در این رقابت ها در پیش داریم اما من به نتایج تیم ملی خوش بین هستم.

وی در خصوص تشویق هایی که هواداران ایران در زمان بازی های تیم ملی از وی به عمل می آورند، گفت: من هواداران را خیلی دوست دارم و از آنان تشکر می کنم آنها هواداران زیادی بودند که اسم مرا صدا می کردند.

وی در خصوص عملکرد کی روش گفت: کی روش مربی فوق العاده ای است و بازیکنان احترام زیادی برای او قائلند مردم ایران در اوایل کار او را ارزیابی می کردند اما امروز همه به او احترام می گذارند.

بیت آشور با بیان اینکه خانواده ام علاقه زیادی داشتند تا برای ایران بازی کنم، افزود: پدرم خودش در جوانی فوتبال بازی می کرد و همواره در این خصوص چیزهایی به من یاد می داده و می گفت از فوتبال لذت ببرم.

وی در مورد اینکه آیا به بازی در لیگ های اروپایی فکر می کند یا خیر، تأکید کرد: خیلی به مسائل آینده کاری ندارم و سعی می کنم روی وضعیت فعلی ام تمرکز کنم و فکر می کنم مهم ترین نکته ای که باعثپیشرفت من شد این بود که به فکر حال هستم، خیلی به زمان های دیگر کاری ندارم.

بیت آشور در مورد بازی در لیگ ایران هم یادآور شد: اگر این اتفاق بیفتد می تواند اتفاق خوب و هیجان انگیزی باشد و من از آن استقبال می کنم.

وی در پایان گفت: به همه هواداران فوتبال سلام می رسانم و از آنها تشکر می کنم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار