|
|
کدخبر: ۱۶۷۴۷۷

امیدوار بودم در لیگ جهانی ۲۰۱۴ بازی کنم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: منتظرم برای مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی دعوت شوم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آغاز بدشانسی های علی نادی از زمانی بود که ولاسکو نامش را در لیست بازیکنان لیگ جهانی ۲۰۱۳ قرار نداد و کاپیتان تیم ملی والیبال به بهانه استراحت و جوان گرایی از رسیدن به بزرگترین آرزوی ورزشی اش محروم شد. بد اقبالی او زمانی تکمیل شد که پس از انجام بازی های خوب برای تیم باریج اسانس کاشان و حدود ۲۰ هفته صدرنشینی در لیگ برتر والیبال در یک بازی نه چندان مهم مقابل نوین کشاورز تهران، مصدوم شد و تا مرز پارگی رباط صلیبی هم پیش رفت.

شرایط نادی اما در حال حاضر حال خوب است و او بدون عمل جراحی خودش را به شرایط آرمانی نزدیک می کند. وی در این باره به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: مدتی است که به همراه تیم ملی والیبال ولی به صورت انفرادی تمرین می کنم چون شرایط تمرین گروهی را ندارم. در حال حاضر وزنه می زنم و در حال انجام فیزیوتراپی هستم. امیدوارم تا ۲۵ روز دیگر بتوانم مثل سایر بازیکنان و دوران قبل از مصدومیت تمرین کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: خیلی سخت است که همبازیان سابقم را می بینم و نمی توانم برای تیم ملی و در کنار آنها تمرین کنم با این حال سعی می کنم روی زانوی مصدومم تمرکز کنم و از اینکه سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند، خوشحالم.

نادی در مورد اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: او را از مانی که در پگاه و آذرپیام ارومیه بازی می کرد می شناسم. کواچ مربی با انگیزه، منظم و با دیسیپلینی است که توانسته تیمش را به فینال سری A۱ ایتالیا برساند. آوردن او به تهران، انتخاب خوبی بود. من هم هر کمکی بتوانم به او برای موفقیت تیم ملی خواهم کرد.

مدافع وسط سابق تیم ملی در مورد به تأخیر افتادن ورود «بوبان» به تهران خاطرنشان کرد: البته از تأخیر ورود کواچ به تهران ضرر خواهیم کرد ولی حسین معدنی هم به کمک همکارانش مشغول آماده سازی تیم ملی هستند و کارشان را به خوبی انجام می دهند. در واقع تیم ملی راه خودش را می‎ رود. از طرفی فدراسیون والیبال هم با علم به این موضوع با کواچ قرارداد بسته است، بنابراین باید همه چیز تحت کنترل فدراسیون باشد. ما گروه سختی در لیگ جهانی داریم و همه تیم ها با انگیزه برای شکست ایران به میدان می آیند.

نادی در مورد احتمال حضورش در تیم ملی والیبال گفت: خیلی امیدوار بودم که بتوانم در لیگ جهانی ۲۰۱۴ بازی کنم ولی مصدومیت پایم اجازه نداد. منتظر هستم تا برای مسابقات قهرمانی جهان(۱۲ تا ۳۰ شهریور، لهستان) به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار