|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۲۸

والیبال قهرمانی باشگاه های جهان

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال بلگوری روسیه با ستاره های نامدار خود، آخرین حریف متین ورامین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، قرعه تیم متین ورامین را در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان را شاید بتوان سخت رین قرعه ممکن نامید. همگروه شدن با سادا کروزیرو برزیل که عنوان قهرمانی سال گذشته را دارد و تیمی مثل بلگوری روسیه که پر از ستاره های نامدار والیبال جهان است.

تیم بلگوری روسیه که توانست علاوه بر قهرمانی در لیگ این کشور روی پله نخست اروپا نیز بایستد یکی از حریفان سرسخت شاگردان بانیولی و حتی از امیدهای اول قهرمانی است. در این تیم بازیکنان فعلی و سابق تیم روسیه مثل تاراس ختی با ۲۰۵ سانتی متر قد و ۱۴۳ بازی ملی، الکسی کازاکوف با ۲۱۷ سانتیمتر قد و ۳۷۶ بازی ملی، الکساندر کوسارف با ۲۶۴ بازی ملی، سرگی تتیوخین با آمار چشمگیر ۴۲۶ بازی ملی، دیمیتری موزرسکی ۲۱۸ سانتیمتری با ۹۲ بازی ملی مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و دیمیتری ایلینیخ با ۷۲ بازی ملی حاضر هستند.

بلگوری همچنین دراگان تراویتسا، پاسور تیم ملی ایتالیا را هم برای مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان به خدمت گرفته است. گئورگی گروزر، ملی پوش مجاری تیم ملی والیبال آلمان با ۹۵ بازی ملی نیز عضو بلگوری روسیه است. هدایت این تیم را گنادی شیپولین، مربی نامدار روسی بر عهده دارد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در بلوهوریزونته برزیل برگزار می شود.

برنامه مرحله مقدماتی این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت:
سادا کروزیرو - گواینابو متس
یو پی سی اِن - اسپرانس
ترنتینو - الریان قطر

سه شنبه ۱۶ اردیبهشت:
بلگوری - گواینابو متس
سادا کروزیرو - متین ورامین(ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت تهران)
الریان - اسپرانس

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت:
متین ورامین - گواینابو متس(ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران)
سادا کروزیرو - بلگوری
ترنتینو - یو پی سی اِن

پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت:
بلگوری - متین ورامین(ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت تهران)
یو پی سی اِن - الریان
ترنتینو - اسپرانس

تیم های اول و دوم هر گروه به نیمه نهایی صعود می کنند و بازی های ضربدری این مرحله را انجام می دهند تا فینالیست ها مشخص شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار