|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۶۸

از فجرسپاسی خواسته ایم مستنداتش را ارائه کند

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: از سرمربیان دو تیم فجر و پیکان می خواهم خارج از چارچوب حرفه ای خود مصاحبه نکنند.

علی اکبر محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حساسیت های ایجاد شده در بازی فجرسپاسی و پیکان در پلی آف لیگ برتر گفت: با توجه به حساسیت فوق العاده این بازی تصمیم گرفتیم که در کمیته اخلاق جلسه ای داشته باشیم و نظارت خاصی بر روی این مسابقه در روز پنجشنبه انجام شود.

وی ادامه داد: همانطور که در فصل گذشته مسابقات فوتبال ما به خوبی و بدون مشکل آنچنانی برگزار شد تا این مسابقه هم بدون هیچ حاشیه ای برگزار شود. به ویژه آنکه شائبه ها و گمانه زنی هایی در مورد این بازی انجام شده بود. بر همین اساس ما دو گروه را مامور ارزیابی عملکرد داوران، بازیکنان و کادر فنی دو تیم قرار دادیم.

وی ادامه داد: یک گروه عملکرد داوران این مسابقه را ارزیابی خواهند کرد و گروه دیگر بر عملکرد بازیکنان و مربیان دو تیم نظارت خواهند کرد. خود من شخصا به ورزشگاه می روم تا از نزدیک مسابقه را تماشا کنم و نظارت کافی بر این دیدار داشته باشم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد: توصیه ام به هر دو تیم این است که با رعایت اصول بازی جوانمردانه و اخلاق حرفه ای ارائه گر یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشند تا تماشاگران از این مسابقه لذت ببرند و با انجام یک بازی خوب خاطره خوب از خود بر جای بگذارند همانطور که در طول فصل این کار را کرده اند.

محمدزاده با اشاره به برخی اظهارنظرها عنوان کرد: توصیه ام به سرمربیان و کادر فنی هر دو تیم فجرسپاسی و پیکان این است که خارج از چارچوب حرفه ای خود مصاحبه ای انجام ندهند و اظهارنظر نکنند و اجازه بدهند که تیم داوری این مسابقه بدون استرس و با دقت نظر قضاوت خود را انجام دهند.

محمدزاده در مورد تماس های مشکوکی که مسئولان فجر از آن سخن می گفتند، گفت: این پرونده همچنان مفتوح است و ما مشغول تحقیقات هستیم و به همین دلیل نمی خواهیم در این مورد اطلاع رسانی انجام شود. اما شب گذشته هم جعفری مدیرعامل باشگاه فجر با من تماس گرفت و هم از طرف باشگاه پیکان با من تماس گرفتند. در حال حاضر قصد نداریم در مورد این مسئله اطلاع رسانی انجام شود زیرا مشغول تحقیقات هستیم و تماس های مشکوک را بررسی می کنیم و به دنبال سرمنشاء آن هستیم.

وی در مورد تماس هایی که گفته می شود با سعید قزل از فجرسپاسی گرفته شده، گفت: ما با توجه به حساسیت مسابقه تصمیم گرفتیم بعد از پایان بازی این بازیکن را دعوت کنیم و اظهاراتش را به صورت مکتوب بگیریم. به باشگاه فجرسپاسی هم نامه نوشتیم تا اگر مستنداتی در مورد این تماس ها دارند به ما ارائه کنند و خودمان همچنان مشغول تحقیقات هستیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار