|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۹۲

نوجوانان والیبالیست از نظر آموخته های تیمی باید یکسان شوند

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: ضمن پشتوانه سازی برای تیم های جوانان و بزرگسالان به فکر قهرمانی در آسیا هم هستیم.

محمد وکیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اظهار داشت: نخستین اردوی تیم ملی به خوبی در حال سپری شدن است و تاکنون مصدومیت نیز نداشتیم و بازیکنان در سلامت کامل هستند. بعد از هر روز تمرینات، ارزیابی عملکرد بازیکنان را داریم. نقاط ضعف و قوت بازیکنان را به آنان یادآوری می کنیم و برنامه ریزی برای برطرف کردن نقاط ضعف آنان را نیز ارائه می کنیم.

وی با اشاره به ویژگی های بازیکنان نوجوان گفت: باید برخی از اصول والیبال را که باشگاه های با بازیکنان کار نکردند، به آنان آموزش دهیم. در ضمن تلاش داریم که بازیکنان از نظر آموخته ها و توانایی های تیمی یکسان شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان مهمترین هدف تمرینات این تیم را بازیکن سازی برای تیم ملی ایران دانست و گفت: در کنار این هدف به تکرار عنوان قهرمانی در آسیا نیز می اندیشیم. قرعه کشی مسابقات هم انجام شده و با تیم های هندوستان، قطر و بحرین همگروه شدیم.

وکیلی افزود: هند در رده پایه یکی از تیم های قدرتمند است و بسیار بازی سختی برابر این تیم در پیش خواهیم داشت، اما سعی می کنیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم. به هر حال توقعات از والیبال ایران بالا رفته است و باید نشان دهیم که ایران در رده های پایه هم قدرتمند است.

وی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا ضمن پشتوانه سازی برای رده های جوانان و بزرگسالان نتایج خوبی هم در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم. تلاش می کنیم تا ایران روی سکو قرار بگیرد و خوش رنگ ترین مدال را هم کسب کند. در این مسیر مشکلی وجود ندارد و با تمام توان تنها به هدف خود فکر می کنیم.

تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند. این رقابت ها از ۱۴ تا ۲۲ شهریورماه در سریلانکا برگزار می شود و تیم ایران با تیم های هند و قطر و بحرین همگروه شده است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار