|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۰۷

جای شکرش باقی است که تکلیف پرسپولیس و هواداران روشن شد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما روز گذشته در فشار سنگین بدنسازی به تیم اول آفریقای جنوبی باختیم و این مسئله در این شرایط، حاد نیست.

مهرداد پولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص شرایط اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: همان طور که همه می دانند ما وقت را از دست دادیم اما خدا را شکر که با برگزاری اردوی آفریقای جنوبی بچه ها کمی کنار یکدیگر قرار گرفتند تا در بزرگ ترین رویداد جهان دست و پا بسته نرویم.

وی افزود: در همین اول صحبت هایم جای هزاران شکرش باقی است که خبر روشن شدن تکلیف پرسپولیس به ما رسید. شرایط باشگاه به نظرم اصلا خوب نبود و امیدوارم که با وضعیت حال حاضر مشکلات گذشته برطرف شود تا پرسپولیس بتواند نفسی راحت بکشد. ما سال عجیب و سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی در پاسخ به سوال که شما می گویید شرایط اردو خوب است، اما کی روش از این موضوع بسیار ناراحت است، گفت: معلوم است که کی روش چرا برای تیم ملی ناراحت است. به نظر شما من چه حرفی باید بزنم. فعلا برخی این مسئله را قبول ندارند که ما به جام جهانی رفتیم و باید به تیم ملی کمک شود. من نمی گویم همه امکانات ورزش را باید به تیم ملی بدهید اما همان طوری که همه برای صعود ما به جام جهانی خوشحالی کردند باید کاری کنیم که از نتایج ما با حمایت های بیشتر شادی بین مردم بیاید. مسئله ای که کادر فنی از آن ناراحت است مشخص است و زیاد درباره اش نباید حرف زد.

وی افزود: اما اردوی خوبی داشتیم و به نظرم بازی های تدارکاتی را نیز با هدف هماهنگی و شناخت کی روش بر روی بازیکنان انجام داده ایم تا عقب افتادگی ها را جبران کنیم. اگر ما مقابل صدرنشین آفریقای جنوبی باختیم به نظرم مسائل حادی نیست. ما ۹۰ درصد زیر فشار بدنسازی قبل از جام جهانی هستیم تا انشاءالله خودمان را برای بازی هایی آماده کنیم که در آن تیم هایی به میدان می آیند که هر بازیکن شان ۸یا ۱۰ کیلومتر می دود. قطعا اردوی آفریقا به تیم ملی کمک خواهد کرد.

پولادی تأکید کرد: من امیدوارم حداقل از این به بعد با توجه به اردوی خوبی که در آفریقا داشتیم برنامه های کی روش به صورت دقیق تر پیاده شود چون مطمئن باشید اگر کی روش خواسته ای دارد به خاطر تیم ملی است چون دوست ندارد در بین ۳۲ تیم جام جهانی ایران در رده های انتهایی باشد.

مدافع تیم ملی همچنین درباره کیفیت بازی با تیم های آفریقایی نیز، گفت: ببینید ما اولین بازی خود را باید مقابل نیجریه انجام دهیم، به همین دلیل با تیم های آفریقایی بازی می کنیم که سبک شان به بازی نیجریه نزدیک است چون بالاخره بازی با نیجریه برای ما حساسیت های زیادی دارد و چه بسا تکلیف ما را هم شاید روشن کند. این اردو در کل به نفع تیم ملی بود و امیدوارم با توجه به تلاش هایی که شده باز هم از تیم ملی حمایت شود. ما به جام جهانی می رویم تا دل مردم را شاد کنیم و همین که با رفتن به جام جهانی میلیون ها ایرانی اشک شوق ریختند و به جشن و پایکوبی پرداختند مطمئن باشید با دعای خیرشان در جام جهانی انشاءالله سعی خواهیم کرد از یک آزمون سخت روسفید بیرون بیاییم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار