|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۳۹

کارشناس فوتبال گفت: رحیمی یک چهره ی ورزشی است و انتصاب وی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب درستی است.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: علیرضا رحیمی با توجه به سوابق خوبی که دارد، کارهای مدیریتی نیز انجام داده است و احترامی که به اعضای هیأت مدیره قائل بود توانست مدیرعامل پرسپولیس شود.

ابوالقاسم پور در خصوص اینکه یک سپاهانی مدیرعامل پرسپولیس شده است بیان کرد: سپاهانی، فولادی، نفتی و… بودن مهم نیست و اینکه رحیمی از سپاهان به پرسپولیس آمده است نیز مهم نمی باشد و مهم این است که یک فکر اقتصادی داشته باشد و بتواند ازتوانایی هایش در این باشگاه استفاده کند.

وی در مورد اینکه آیا رحیمی می تواند عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد، پاسخ داد: قطعا با در نظر گرفتن سوابق مدیریتی رحیمی در هندبال و تیم سپاهان، تجربه های زیادی که در این خصوص دارد و با مشکلات تیم های بزرگ نیز آشنایی دارد؛ می تواند مشکلات باشگاه پرسپولیس را بررسی نماید و نسبت به رفع مشکلات آن اقدام کند.

کارشناس فوتبال در خصوص رحیمی که تصمیم دارد همان روند سپاهان را در باشگاه پرسپولیس پیاده کند، تصریح کرد: رحیمی از لحاظ زیرساختی این حرف را زده است و سپاهان از زیر ساختار خوبی برخوردار است و اگر همان روند را در تیم پرسپولیس نیز ادامه بدهد می توانیم به نتایج خوبی در تیم پرسپولیس دست پیدا کنیم.

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص ارزیابی از هیأت مدیره ی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: ترکیب هیأت مدیره خوب است و تمام عوامل از جمله حقوق دان، سرمایه دار و فنی همگی در کنار هم هستند و این ترکیب می تواند کمک های بزرگی به تیم کند.

وی در پایان در خصوص عدم حضور علی پروین در لیست هیأت مدیره خاطرنشان کرد: پروین آدم بزرگی است، و در فوتبال اسطوره به شمار می آید که باید احترام وی حفظ شود.

با توجه به اینکه پروین زحمت های زیادی برای فوتبال کشیده است، دلایل عدم حضورش در هیأت مدیره به خودش مربوط است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار