|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۸۰

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مشکلات پرسپولیس و بدهی این تیم آنقدر زیاد است که از توان هیئت مدیره جدید خارج است ولی امیدوارم که با قدرت به جنگ مشکلات پرسپولیس بروند.

نیما نکیسا، دروازه بان سابق پرسپولیس تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص هیئت مدیره جدید پرسپولیس بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: باید متذکر شوم من یکی دو نفر از اعضاء هیئت مدیره را نمی شناسم بطور حتم خادم این افراد را اصلح دید ه اند که توانایی کمک به پرسپولیس را دارند و ما نیز به انتخاب وی احترام می گذاریم.

وی در ادامه افزود: اعضاء هیئت مدیره با نظر خادم مشغول به کار شدند که امیدوارم این افراد بتوانند به پرسپولیس کمک کنند و این تیم را از مشکلات و گرفتاری ها نجات داده و ضمن موفقیت تیم دل هواداران را شاد کنند.

نکیسا، در مورد " رحیمی " مدیر عامل جدید تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بطور قطع رحیمی مدیر عاملی با سابقه است که در فدراسیون هندبال و تیم فوتبال سپاهان سابقه مدیریتی دارد و کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشته است.

دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این هیئت مدیره می توانند این تیم را از مشکلات نجات دهند، تأکید کرد: باید بگویم بعید است که پرسپولیس با وجود این هیئت مدیره از مشکلات رهایی یابد نه اینکه آقایان توانمندی نداشته باشند بلکه مشکلات پرسپولیس زیاد است.

وی ادامه داد: این افراد چگونه می توانند تیمی با ۶۰ - ۷۰ میلیارد بدهی را از مشکلات خارج کنند و باید گفت تیمی با این بدهی نشان از خطای مدیران قبلی دارد.

نکیسا سپس به علل و عوامل مشکلات پرداخت و اضافه کرد: ما بارها اعلام کرده ایم مدیران سیاسی و غیر فوتبالی نمی توانند در عرصه فوتبال موفق باشند و در یک جمله " مدیران سیاسی نیاورید " علل اصلی این مشکلات خطای مدیران قبلی و ناآشنایی آنها با فوتبال است زیرا این افراد از جنس فوتبال نیستند و چون آشنایی ندارند چنین جریانی و مشکلاتی بوجود می آید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: انشاءالله زمانی برسد که فوتبال ما بدست اهل فن و خود فوتبالیست ها اداره شود کسانی هستند که در دانشگاه ها و تحقیقات آکادمیک را گذرانده اند که تعداد آنها کم نیست که در چنین روزی به درد بخورند و زمانی که از آنها استفاده ای نمی شود چه انتظاری از رونق و پیشرفت فوتبال می توان داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که فوتبال بدست خود و از افرادی استفاده گردد که از جنس فوتبال باشند تا این ورزش جذاب و این تیم های پرطرفدار که زیربنای تیم ملی ما است بتوانند دل میلیون ها ایرانی را شاد کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار