|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۲۴

در واکنش به عدم اعلام اسامی داوران دیدار تیم های پیکان و فجرسپاسی

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اینکه اسامی داوران بازی به علت حساسیت اعلام نشود دلیل منطقی نیست و باعثمی شود که حساسیت بی مورد به وجود آید.

هدایت ممبینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص اینکه جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم های پیکان و فجر سپاسی امروز برگزار شد اما اسامی داوران به علت حساسیت بازی اعلام نشد، اظهار داشت: من مخالف این موضوع هستم. به نظرم داوران ما قشر پاکی هستند و هیچ دلیلی ندارد که بخواهیم بی مورد بازی را حساس کنیم حتی می توان ۱۰ روز پیش از بازی هم اسامی داوران اعلام شود چرا که این مورد هیچ ربطی به بازی ندارد.

وی ادامه داد: اینکه بخواهیم اسامی داوران را اعلام نکنیم جالب نیست زیرا باعثحساسیت هایی می شود که خودمان پیش از بازی به وجود می آوریم. همه بازی ها حساس هستند اینکه بخواهیم برای یک بازی اینگونه عمل کنیم شرایط را دشوار می کند.

عضو کمیته داوران در مورد اینکه آیا این موضوع در عرصه بین المللی هم دیده می شود، گفت: چنین مسئله ای وجود ندارد، شما بازی های مهمتری همچون ال کلاسیکو و فینال جام جهانی را ببینید آنها هم حساسیت خاص خود را دارد اما داوران معرفی می شوند. ما نباید فکر غلط داشته باشیم. اطمینان خاطر داشته باشیم تا داوران هم تحت تأثیر قرار نگیرند و بهترین قضاوت خود را انجام دهند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار