|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۳۳

رحیمی مدیرعامل قدرتمندی برای پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: به قول عادل فردوسی پور محمود یاور فرافکنی می کند در شان او نیست این حرف ها را بزند.

به گزارشخبرگزاری فارسمرتضی کرمانی مقدم که به جای فرهاد کاظمی در نشست خبری شرکت کرده بود گفت: فرهاد کاظمی به خاطر تمرین حساس امروز عذرخواهی کرد و به من گفت که به نشست بیایم اول از همه باید بگویم با همه احترامی که برای یاوری قائل هستم اما باید بگویم اینکه ایشان بعد از بازی رفت گفتند ما وقت کشی کردیم و ضدفوتبال بازی کردیم درست نیست. همه بازی را دیدید. ما با روش ۴ _ ۳ _ ۳ بازی می کردیم و فرهاد کاظمی هم از مساوی بازی رفت راضی نبود. ما برای برد رفته بودیم اما اینکه گفتند بازیکنان ما خودشان را به زمین می انداختند درست نبود این حرفها در شان کاظمی و پیکان نیست. ما حتی در یک ضدحمله در موقعیت ۴ به ۲ قرار داشتیم که به دلیل اینکه یکی از بازیکنان فجر خودش را به زمین انداخت فرهاد کاظمی اشاره کرد که توپ را به بیرون بزنند. این صحبت ها در شان فجر و محمود یاوری نیست.

مربی پیکان در مورد بازی فردا گفت: فردا با قدرت به میدان می رویم فرهاد کاظمی هم نقاط ضعف و قوت تیم را بهتر شناخته و انشاءالله فردا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

کرمانی مقدم در مورد حرف و حدیثهایی که در مورد داوری مطرح شده بود گفت: ما از اول فصل هم نگران داوری ها بودیم نمی گویم این عزیزان از قصد اشتباه می کردند اما در همین برنامه ۹۰ که کارشناسان داوری هم بودند اگر دقت می کردند متوجه می شدند که گل ما در بازی رفت صحبح بوده و در زمانی که جهانگیر عسگری به توپ ضربه زده سعید حلافی در موقعیت آفساید قرار نگرفته است. ضمن اینکه بازیکن تیم فجر باید در دقیقه ۶۰ کارت زرد دوم را می گرفت و از میدان اخراج می شد و در این مسابقه هم این بازیکن را در اختیار نداشتند. با این حال ما برای همه داوران احترام قائل هستیم و ما داوران بزرگی داریم و اشتباهات آنها عمدی نیست.

مربی پیکان در مورد اینکه چرا اسامی داوران قرار است فردا صبح اعلام شود گفت: در بازی رفت هم همینطور بود و ما تا روز مسابقه نمی دانستیم داور چه کسی است. در حال حاضر هم خبر نداریم که کدام داور بازی ما را قضاوت خواهد کرد. ما با قدرت در زمین حاضر می شویم و به صحبت ها و حاشیه ها هم کاری نداریم.

وی در مورد اینکه یاوری از تماس یک دلال معروف دستگیر شده با بازیکان فجر خبر داده بود گفت: باید مدرک بیاورند از یاوری بعید است که چنین حرفهایی بزند. او پیر فوتبال است اما به قول عادل فردوسی پور یاوری فرافکنی می کند. برخی می خواهند حاشیه ها را زیاد کنند. من هم می گویم با ۵ _ ۶ بازیکن ما تماس گرفته اند اما باید مدرک بیاورند. می خواهند افکار پیکان را بر هم بزنند اما نمی توانند این کار را بکنند.

وی در مورد اینکه فصل بعد هم در پیکان خواهد بود یا نه گفت: نمی دانم قرارداد کادر فنی فردا تمام می شود اما مدیرعامل کارخانه و باشگاه مشتاق هستند که فرهاد کاظمی بماند. فرهاد کاظمی برای حضور در لیگ برتر هم هیچ مشکلی ندارد. اجازه دهید بازی فردا تمام شود و ما به لیگ برتر بیاییم که صد در صد هم به لیگ برتر خواهیم رفت بعدا در مورد این مسائل صحبت می شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد مدیرعاملی علیرضا رحیمی که یک سپاهانی است در پرسپولیس گفت: رحیمی مدیر قدرتمندی است من او را خیلی قبول دارم. مطمئن باشید پرسپولیس با حضور این مدیر موفق موفق می شود.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم و محروم نداریم. در بازی قبل برجلو محروم بود که در این بازی او را هم در اختیار داریم.

کرمانی مقدم در مورد ورزشگاه شهر قدس که محل برگزاری بازی فردا است گفت: فدراسیون و سازمان لیگ از این ورزشگاه بازدید کردند و همه چیز کنترل شده است. این ورزشگاه زمین عالی دارد و چمنش هم خیلی خوب است. اگر کمی به آن برسند می تواند استانداردهای لیگ برتر را هم برای فصل بعد پیدا کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار