|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۶۲

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس گفت: هیئت مدیره از مدیرعامل باشگاه درخواست کرده است که در جلسه با سرمربی، برنامه های تیم برای فصل بعد بررسی شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هیئت مدیره برای اینکه بتواند در اسرع وقت به مسائل باشگاه رسیدگی و وضعیت را در حوزه های مختلف روشن کند، در نظر دارد در این مدت جلسات متعددی را داشته باشد که بر اساس نیازها تشکیل خواهد شد.

وی درباره رسیدگی به وضعیت پرسپولیس در نشست هیئت مدیره عنوان کرد: در آخرین جلسه ای که داشتیم بنابر تصویب هیئت مدیره از آقای علیرضا رحیمی درخواست شد در جلساتی که با آقای علی دایی خواهند داشت، برنامه های تیم اعم از وضعیت کادر فنی، بازیکنان و برنامه های آماده سازی را بررسی کنند تا پس از جمع بندی در هیئت مدیره مطرح شده و اقدامات لازم صورت بگیرد.

سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس درباره خصوصی سازی باشگاه هم تصریح کرد: مجموعه باشگاه و هیئت مدیره در تلاش است تا پرسپولیس را در تمام حوزه ها به بهترین شکل پیش ببرد. فراهم آوردن شرایط لازم برای موفقیت های فنی در آسیا و کسب جام داخلی از یک سو و آماده سازی باشگاه در مسیر خصوصی سازی از سوی دیگر در برنامه ها قرار دارد و با وجود آنکه زمان کم است، سعی می کنیم شرایط لازم را فراهم بیاوریم.

استیلی در پایان درباره احتمال ادامه حضورش در آکادمی همزمان با فعالیت در هیئت مدیره گفت: در حال حاضر حل مشکلات تیم بزرگسالان در اولویت برنامه ها قرار دارد و به طور قطع روی فوتبال پایه نیز حساس خواهم بود اما احتمالاً مسئولیت این تیم ها و آکادمی بر عهده فرد دیگری خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار