|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۳۸

۴۳ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

یک منبع رسانه ای عنوان کرد کارلوس توز به پنج دلیل برای جام جهانی انتخاب نخواهد شد و فرصت رویارویی با حریفان گروهی از جمله ایران را کسب نخواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسدر ماه های اخیر یکی از مباحثی که در ارتباط با تیم ملی آرژانتین(آلبی سلسته) همواره مطرح بوده، بحثدعوت از کارلوس توز معروف به آپاچی، مهاجم یوونتوس است.

موضوعی که مورد توجه هواداران و رسانه های کشور آمریکای جنوبی بوده اما آلخاندرو سابلا، سرمربی تیم ملی هیچ رغبتی به آن نشان نداده و همواره از دعوت گلزن سابق تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی خودداری کرده است.

همین موضوع باعثشده تا رسانه ها از زوایایی گوناگون به این موضوع جنجالی نگاه کرده و تحلیل ها و گزارش های را در اختیار مخاطبین خود قراردهند.

سایت بلچرریپورت نیز به این موضوع جنجالی نگاه کرده و در گزارشی تحت عنوان «پنج دلیل بر دعوت نشدن توز برای جام جهانی» علل عدم حضور این مهاجم تکنیکی را مورد بررسی قرار داده است.

این سایت دلیل اول را به حضور لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتین، نقش و اهمیت او در تیم ملی به عنوان کاپیتان اشاره کرده و از مناسبات همیشه سرد وی با توز به عنوان دلیل عدم دعوت از گلزن لژیونر نام برده است.

عملکرد فاجعه انگیز سال ۲۰۱۱، عدم غمخواری و نداشتن حس تیمی کافی، تردید به حضور جدی وی در تیم ملی و عدم نیاز به وجود وی با وجود گزینه های کافی خط حمله به عنوان چهار دلیل دیگر بر عدم دعوت از توز در این گزارش عنوان شده است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار