|
|
کدخبر: ۱۶۸۷۲۳

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مدت ۲۰ روز گذشته دو اردوی انتخابی و آمادگی برگزار کرد تا از بین ۱۶۰ بازیکن معرفی شده به این تیم، ۱۹ بازیکن را انتخاب و در اردوی سوم مرحله ثبات را تجربه کنند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی نخست تیم ملی نوجوانان که حکم انتخابی را داشت از ۲۰ فروردین ماه به مدت ۱۱ روز پیگیری شد و بیش از ۱۶۰ بازیکن زیر ۱۸ سال برتر کشورمان مورد ارزیابی کادر فنی قرار گرفتند.

ارزیابی بازیکنان از نظر فنی، تکنیکی و بدنی در چهار گروه در اردوی انتخابی برگزار شد که شامل تست های مختلف از بازیکنان دعوت شده بود.

در این مرحله از اردو ۶۰ ساعت تمرین در ۱۹ جلسه برگزار شد تا ۲۷ بازیکن انتخاب شوند.

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نوجوانان نیز از ۳۰ فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد روزانه ۹ ساعت تمرین(صبح پنج ساعت و عصرها چهار ساعت) به همراه داشت.

در این مرحله از اردوی آمادگی آموزش و آشنایی با تمرینات وزنه، تمرینات هوازی، تمرینات تکنیک، اصلاح تکنیک و تست و آزمایش خون در جلسات تئوری و عملی برگزار شد و بازیکنان تست بدنسازی داشتند.

اردوی نخست آمادگی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به مدت ۵۴ ساعت تمرین در سالن و کار با توپ، ۱۵ ساعت کار با وزنه و چهار ساعت کار هوازی پیگیری شد تا در نهایت ۱۹ بازیکن از جمع ۲۷ نفر حاضر به اردوی دوم دعوت شوند.

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز می شود و به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

در این اردو ۱۹ بازیکن به شرح زیر حضور خواهند داشت:

لیبرو: اسماعیل طالبی خامنه، سید محسن مهدیزاده و بیژن براتی

قطر پاسور: محمد عباسی قراگوز، رسول آقچه لی و محمود رسولی

دریافت کننده: اکبر ولایی، علیرضا صفایی طهرانی، میثم پایدار، مبربابک موسوی گرگری و امیر حسین اسفندیار

پاسور: سپهر به نژاد، علی رمضانی و جواد کریمی سوچلمایی

دفاع وسط: طیب عینی ثمرین، مهرشاد کتال، سینا بوداقی قره تپه، محمد حبیبی انارکولی و علی اصغر مجرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۸ سال آسیا آماده می کند، تا اعزام به این رقابت ها ۱۰ مرحله اردوی دیگر خواهد داشت که هر ۱۵ روز آغاز می شود و ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

بازیکنان در بین هر اردو سه روز استراحت می کنند.

اردوی خارج از کشور، بابلسر و کیش و مسابقه تدارکاتی از دیگر برنامه های آماده سازی این تیم در راه مسابقات قهرمانی آسیا است.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده(مربیان) و غلامرضا نوروزی به عنوان پزشک تیم ملی والیبال نوجوانان را در این مسیر همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۸ سال آسیا که از ۱۴ شهریورماه سال جاری به مدت ۹ روز در سری لانکا برگزار می شود، آماده می کند تا از مقام قهرمانی خود در قاره کهن دفاع کند.

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز می شود که تیم والیبال نوجوانان ایران با تیم های هند، قطر و بحرین همگروه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار