|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۱۴

تلاش می کنم تا یک ماه آینده به آمادگی کامل برسم

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور در لیگ جهانی والیبال برایم حسرت شده است.

علیرضا نادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درمورد شرایط خودش و تیم ملی والیبال اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و در حالی که گفته می شد باید مورد عمل جراحی قرار بگیرم، این عمل هم لغو شد. چند روزی است که تمرینات و پرش را آغاز کرده ام و تا ۲۵ روز دیگر دست به توپ خواهم شد. پزشکان گفتند که اگر عمل کنم وضعیتم بدتر خواهد شد؛ من هم بدون عمل تمرینات را شروع کردم. تلاش می کنم مانند گذشته به شرایط ایده آل برسم. تا یک ماه آینده می خواهم به آمادگی کامل برسم.

وی ادامه داد: اگر امسال به لیگ جهانی هم می رفتم نمی توانستم برای تیم ملی مفید باشم، چون نمی توانستم تا آن زمان به آمادگی خوبی برسم. لیگ جهانی برایم حسرت شده است؛ اگر خدا بخواهد سال آینده به هدفم می رسم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که این روزها در کنار ملی پوشان تمرین می کند، درمورد شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان انگیزه زیادی دارند و تنها مشکل شان نبود سرمربی است که فکر می کنم هماهنگی بین مربیان حاضر در تمرینات با کواچ موجب می شود تا این امر ضربه زیادی به بازیکنان نزند؛ از طرفی مسئولان امیدوارند که کواچ زودتر به ایران بیاید.

نادی افزود: زمانی که در صنام بازی می کردم، کواچ در پگاه ارومیه توپ می زد. آن زمان بسیار جدی کار می کرد و فکر می کنم در مربیگری هم بسیار منظم باشد و بتواند به تیم ملی ایران هم کمک کند. امسال شرایط تیم ملی والیبال در لیگ جهانی سخت است، چون تمام تیم ها برای شکست دادن ایران وارد زمین می شوند و از طرفی ایران در گروه سختی قرار گرفته است.

وی درمورد اینکه آیا قصد خداحافظی دارد یا خیر، تصریح کرد: بارها گفته ام اگر احساس کنم برای تیم ملی مفید نیستم قطعاً خداحافظی خواهم کرد؛ در دوره گذشته مرا در اوج کنار گذاشتند، اما حالا فکر می کنم می توانم در تیم ملی باشم و به ایران کمک کنم. سال گذشته بهترین دوران ورزشی ام بود و فکر می کنم مصدومیت هم بخشی از ورزش حرفه ای است و باید با آن کنار آمد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار