|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۹۹

انشاءالله بتوانیم همچنان با کی روش پیشروی کنیم

خبرگزاری تسنیم: هافبک نفوذی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور در رقابت های جام جهانی را رویای هر بازیکنی دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اشکان دژاگه، هافبک نفوذی تیم فوتبال فولام یکی از بهترین بازیکنانی بود که از سوی کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان به ترکیب این تیم اضافه شد و با توجه به تجربه ای که از حضور در بوندس لیگا داشت باعثارتقای سطح کیفی تیم تحت هدایت کی روش و در نهایت منجر به صعود این تیم به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد.

دژاگه ۲۷ ساله که در حال حاضر برخلاف تیم باشگاهی اش(فولام) روزهای خوبی را سپری می کند، بازی در جام جهانی را یک رویای بزرگ برای هر بازیکنی دانست و گفت: من در دومین سالی که برای تیم ملی ایران باز کردم، توانستم با این تیم امکان حضور در مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به دست آورم.

وی در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی ایران اظهار داشت: کارلوس کی روش خیلی با من حرف زد و توانست مرا برای بازی در تیم ملی ایران متقاعد کند، البته قلباً خودم هم می خواستم برای ایران بازی کنم ولی همیشه انسان در قلبش(ذهنش) هم فکرهایی دارد. کی روش توانست با صحبت هایش متقاعدم کند که بگویم خیلی خُب من صددرصد آماده بازی برای ایران هستم.

هافبک تیم ملی کشورمان همچنین با تمجید از سرمربی پیشین رئال مادرید اظهار داشت: باید دید که کی روش در کجاها کار کرده و مربی چه بازیکنانی بوده است. چیزی که در تمرینات می بینم این است که کارلوس مربی عالی است و انشاءالله بتوانیم با او همچنان پیشروی کنیم(جلو برویم).

در فیلم زیر می توانید صحبت های دژاگه را ببینید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار