|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۷۳

ای کاش این بار پرسپولیس خصوصی سازی می شد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در حقیقت برند باشگاه پرسپولیس به ما تعلق دارد اما مشکلی برای خصوصی سازی این باشگاه بزرگ نداریم.

عباس انصاری فرد، مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در حاشیه مراسم تجلیل از مقام معلم در دانشگاه پرسپولیس، در مورد انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: رحیمی تجربه مدیریت دارد و انشاء الله موفق باشد ما به او اعلام کردیم هر کمکی از دستمان بربیاید انجام می دهیم تا پرسپولیس به سرانجام و وضعیت خوبی برسد. پرسپولیس باشگاه پرهواداری است و باید تمام تلاش مان را انجام دهیم تا هواداران از موفقیت باشگاه خوشحال شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس مدیران زیادی را تغییر داده و در ۷ سال گذشته رحیمی یازدهمین مدیرعامل این باشگاه است، عنوان کرد: این مشکلات وجود دارد. ای کاش این بار همین تشکیلات خصوصی می شد، یعنی خصوصی سازی را انجام می دادند تا پرسپولیس در آینده به ثبات خوبی برسد.

انصاری فرد در پاسخ به این سؤال که آیا امکان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس وجود دارد و گفته می شود برند پرسولیس متعلق به وزارت وزش نیست، خاطر نشان کرد: اگر بخواهند پرسپولیس را خصوصی کنند فقط باید برند آن را واگذار کنند. پرسپولیس چیز دیگری ندارد و تنها برند آن است.

وی در ورد اینکه گفته می شود برند پیروزی متعلق به وزارت ورزش است و اینکه برند پرسپولیس متعلق به چه کسانی است، یادآور شد: اگر می خواهید از حقیقت موضوع مطلع شوید، برند پرسپولیس متعلق به ما بوده است اما ما اعلام کردیم نمی خواهیم وارد این بحثها شویم، ما می خواهیم خصوصی سازی پرسپولیس صورت بگیرد و اگر برای برند قیمت گذاری شود ما حاضریم این خصوصی سازی انجام شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس ۵۰ میلیارد بدهی دارد و خیلی ها این باشگاه را ورشکسته می دانند و آیا می توان در این شرایط خصوصی سازی انجام داد، گفت: پرسپولیس آنقدر پتانسیل دارد که می تواند همه مشکلات را جبران کند. امیدوارم بالاخره به آنجایی برسیم که باشگاه پرسپولیس خصوصی شود و این تیم با رسیدن به ثبات و آرامش از این بلاتکلیفی دربیاید. هواداران می توانند سهام دار شوند و با موفقیت پرسپولیس بیشتر خوشحال شوند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار