|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۳۱

امیدوارم به جام جهانی بروم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم بتوانم در میان نفرات حاضر در جام جهانی قرار بگیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مهرداد جماعتی بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی آفریقای جنوبی عنوان کرد: اردو و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و ۳،۴ دیدار تدارکاتی بسیار خوب را انجام دادیم که در راه جام جهانی به ما کمک خواهد کرد.

وی درباره اینکه اگر حاج صفی به اردوی آفریقا نمی آمد شانسش برای حضور در جام جهانی بیشتر بود، تصریح کرد: در این باره کی روش تصمیم گیری می کند. فکر می کنم نظر او این است که از حاج صفی به جای دفاع چپ در پست هافبک دفاعی استفاده کند. با این حال تمام تلاشم را انجام می دهم تا در میان نفرات حاضر در جام جهانی باشم.

جماعتی درباره شایعه کارت پایان خدمت جعلی بعضی بازیکنان تیم فولاد تاکید کرد: فکر نمی کنم چنین بحثهایی مطرح باشد. به هر حال ما قهرمان لیگ شدیم و شاید بخواهند با این بحثها قهرمانی فولاد را کمرنگ کنند.

بازیکن فولاد خوزستان درباره امکان ماندن در این تیم نیز خاطرنشان کرد: باید در این باره با باشگاه صحبت کنم.

وی با اشاره به اینکه از بحثحضورش در تیم پرسپولیس مطلع شده، تاکید کرد: تاکنون پیشنهادی از سوی پرسپولیس نداشتم و باید در این باره صحبت شود.

جماعتی درباره بازی فولاد مقابل السد قطر اظهار داشت: شنیدم حریف قدرتمندی هستند و البته بازی های آنها مقابل سپاهان را هم دیده ام. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار