|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۴۴

در اردوی اتریش تیم کامل تری خواهیم داشت

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در اردوی آفریقای جنوبی برنامه هایمان جلو رفت و مشکل چندانی نداشتیم و فقط عدم حضور بعضی از بازیکنان به خصوص جواد نکونام کمی مشکل ساز بود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مارکار آقاجانیان پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از اردوی آفریقای جنوبی گفت: فکر می کنم از لحاظ بدنی و بدنسازی اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم و از نظر فنی هم به اهدافی که می خواستیم دست پیدا کردیم. جا دارد از بازیکنان که با انگیزه و با نظم و انضباط در اردو حضور داشتند تشکر کنم.

وی درباره بازی های دوستانه ایران در این اردو اظهار داشت: از جهت اینکه کمی با تیم های آفریقایی آشنایی پیدا کنیم بازی دوستانه برگزار کردیم و نتایج هم به هیچ عنوان مهم نبود. می خواستیم از لحاظ بدنسازی و استقامتی و همچنین نوع بازی با تیم های آفریقایی آشنا شویم.

مربی تیم ملی ضمن بیان این مسئله که اردوی ملی پوشان در تهران از روز پنجشنبه آغاز می شود در مورد مشکلات غیر فنی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی صحبتی نکرد فقط در مورد مسائل فنی عنوان کرد: فکر می کنم برنامه هایمان جلو رفت و مشکل چندانی نداشتیم فقط عدم حضور بعضی از بازیکنان به خصوص جواد نکونام کمی مشکل ساز بود.

آقاجانیان ادامه داد: واقعا شرایط جام جهانی بسیار مشکل است بهترین تیم های جهان در این مسابقات حضور دارند و البته ما هم از حریفانمان شناخت داریم. مسلما در اردوی بعدی در کشور اتریش تیم کامل تری خواهیم داشت و ۳ بازی دوستانه هم انجام می دهیم. تمام سعی و تلاش کادر فنی و بازیکنان این است که بتوانیم در جام جهانی مردم ایران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار