|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۷۴

کواچ: تیم حریف حتی از پاک کردن زمین هم سوءاستفاده می کرد!

سرمربی تیم والیبال پروجیای ایتالیا گفت: در دیدار فینال سری آ تیم حریف حتی از پاک کردن زمین هم سوءاستفاده می کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم های والیبال پروجیا و لوبه بانکا در سومین بازی فینال سری A ایتالیا برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه شاگردان کواچ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

لوبه بانکا در این مسابقه توانست با نتیجه قاطع سه بر صفر و با امتیازهای(۲۵-۲۳,۲۵-۲۳,۲۵-۲۰) از سد شاگردان کواچ عبور کند تا در مجموع جدال این دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود لوبه بانکا ادامه پیدا کند؛ جدال چهارم تیم های پروجیا و لوبه بانکا روز دوشنبه برگزار می شود و اگر شاگردان کواچ نتوانند برابر حریف خود به برتری برسند قهرمانی را از دست داده و باید به کسب عنوان نایب قهرمانی بسنده کنند.

اسلوبودان کواچ در پایان این بازی در مصاحبه ای نسبت به شرایط تیم حریف و حتی داوری مسابقه اعتراض داشت؛ وی گفت: تیم حریف خود بازی کرد و عملکرد بهتری داشت، اما ما از نظر ذهنی آمادگی لازم را نداشتیم. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و در مجموع باید بگویم که حریف سطح بالاتری نسبت به ما نداشت.

کواچ خاطرنشان کرد: تیم حریف سعی کرد از ابتدا به ما فشار وارد کند و ما هم راهی برای خروج از این شرایط نداشتیم. همین موضوع باعثشد امتیازهای ساده ای را واگذار کنیم. نبرد ما با لوبه بانکا جنگ روانی بود و تمام حواشی هایی هم که ایجاد شد به سود حریف بود؛ آنها حتی از پاک کردن زمین هم به عنوان یک حربه استفاده می کردند و در صحنه هایی داور هم تحت تاثیر قرار گرفت.

وی افزود: این کارها در ورزش انجام می شود، اما واقعاً اخلاقی نیست. باید بپذیریم که اشتباه کردیم و متاسف هستم که بازی را واگذار کردیم. به هر حال خود را برای بازی چهارم آماده خواهیم کرد.

قرار است اسلوبودان کواچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از اتمام مسابقات پروجیا به ایران بیاید تا هدایت ملی پوشان ایران را برعهده بگیرد. تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت های لیگ جهانی والیبال آماده می کند.

*این فیلم را ببینید.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار