|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۱۴

رئیسی کیا در گفت وگو با فارس:

مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر بودجه ای نزدیک به ۱۱ میلیارد پیش بینی کرده ایم.

صادق رئیسی کیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایط واگذاری باشگاه راه آهن اظهار داشت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم البته در کنار این مسئله برنامه و بودجه خود را برای فصل آینده در نظر می گیریم. در همین راستا قرار است روز دوشنبه با منصور ابراهیم زاده در خصوص فصل آینده جلسه ای داشته باشیم.

وی در مورد بودجه ای که برای فصل آینده در نظر گرفته شده، تاکید کرد: ما بودجه خود را به دادستانی اعلام کردیم و چیزی حدود ۱۱ میلیارد پیش بینی کردیم. این مقدار بودجه طبق همان برنامه پنج ساله ای است که در سال سوم در نظر گرفته بودیم و به این مقدار نیاز داشتیم. البته اگر بودجه به هر دلیلی کاهش پیدا کند برنامه دیگری را در نظر داریم که آن را تنظیم خواهیم کرد و مشتمل بر حداقل هزینه هاست.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد اینکه چه زمانی بحثواگذاری این باشگاه نهایی خواهد شد، گفت: زمان مشخصی را نمی توانم اعلام کنم. از امروز به بعد روی خروجی سایت در این زمینه اطلاع رسانی می کنیم که چه شرکت هایی برای خریداری امتیاز باشگاه اقدام کرده اند و به چه دلیل به توافق و جمع بندی نرسیده ایم. شرکت های زیادی درخواست خریداری امتیاز باشگاه را داده اند و باید ببینیم شرایط چگونه می شود.

رئیسی کیا در مورد اینکه گفته می شود ابراهیم زاده یکی از گزینه ذوب آهن است، گفت: ابراهیم زاده به من اطلاع داد که با توجه به اینکه از برخی تیم ها پیشنهاد دارد امکان این وجود دارد که با آنها صحبت کند که من هم در پاسخ به او گفتم این مسئله ای نیست. به هر حال مربی پیشنهادات متعددی دارد که می تواند با تیم های مختلف صحبت کند.

وی در مورد وضعیت سامان آقازمانی و اینکه بحثکمیته انضباطی او به کجا انجامید، گفت: من از رفتار رسانه ای سامان گله مند هستم و او را نکوهش کردم. به هر حال او با باشگاه قرارداد دارد. کمیته انضباطی هم به این مسائل رسیدگی می کندو ترجیح می دهیم این مسائل رسانه ای نشود و در درون خود باشگاه حل شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار