|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۰۷

روسونری در دوره گذار است

سرمربی اینترمیلان در آستانه دربی میلان تاکید کرد فلسفه فوتبالی حریف تغییر کرده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار تیم های میلان و اینترمیلان در چارچوب هفته سی و ششم لیگ فوتبال ایتالیا امشب(یکشنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در سن سیرو آغاز می شود.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که میلان با ۵۱ امتیاز رده دهم لیگ را در اختیار دارد و هیچ امیدی به رسیدن به دیدارهای اروپایی ندارد. از سوی دیگر اینترمیلان با ۵۷ امتیاز پنجم است و برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند.

والتر ماتزاری در مورد این دیدار گفت: دوست دارم برخی بازیکنان از جمله جاناتان را در ترکیب تیمم مقابل میلان داشته باشم. به همین خاطر باید صبر کنم تا جلسه پایانی تمرینی برگزار شود تا در نهایت تصمیم بگیرم کدام بازیکنان در ترکیب ثابت به میدان خواهند رفت. سه دیدار تا پایان فصل باقی مانده است. بدون شک نظراتم در این خصوص را آن زمان بیان می کنم. آن زمانی درست برای ارزش گذاری روی همه چیز است.

ماتزاری در مورد بازی هم گفت: به میلان احترام می گذارم اما باید بگویم از هیچ تیمی نمی ترسیم. آنها هفته گذشته با وجود شکست، نمایش خوبی مقابل رم داشتند. دربی هم مشکلات مخصوص به خودش را دارد. آنها در شرایط خوبی قرار دارند و از کیفیت تیمی بالایی هم برخوردارند. بازیکنانی مانند کیسوکه هوندا، کاکا، ماریو بالوتلی و جیامپائولو پاتزینی هم در ترکیب این تیم هستند که رویارویی با آنها سخت است. فلسفه فوتبالی آنها از زمانی که ماسیمیلیانو آلگری میلان را ترک کرده تفاوت کرده است. آنها در دوران گذار هستند و طبیعی است که نتیجه هایی که کسب می کنند فراز و نشیب داشته باشد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار