|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۱۸

خبرگزاری تسنیم: تمرینات تاکتیکی تیم فوتبال المپیک کشورمان زیر نظر سرمربی پرتغال این تیم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دومین تمرین تیم فوتبال المپیک کشورمان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز(یکشنبه) زیر نظر نلو وینگادا آغاز شد و سرمربی پرتغالی این تیم بخش اصلی تمرینات امروز را به برنامه های تاکتیکی اختصاص داد.

*در ابتدا بازیکنان با حرکات سرعتی و کار با توپ به گرم کردن پرداختند. سپس با نزدیک کردن دروازه ها که زمین کمپ تیم های ملی کوچک تر شده بود، بازیکنان به گروه های زرد، بنفش، صورتی و آبی تقسیم شدند و ۴ تیم را تشکیل دادند.

*در برنامه مورد نظر وینگادا که از آن فیلم برداری هم می شد، دو تیم با یکدیگر بازی کرده و دو تیم هم با ایستادن در کناره زمین در شرایط حمله وظیفه ارسال پاس به روی دروازه را برعهده داشتند. در این تمرین توپ نباید از زمین خارج می شد و بعد از هر ۱۰ دقیقه جای تیم های درون زمین عوض می شد.

*وینگادا امروز همانند روز گذشته با نشستن بر روی سکوهای کمپ تیم های ملی تمرینات را زیر نظر داشت و از بالا کار شاگردانش را تماشا می کرد.

*امیر عابدزاده، دروازه بان تیم المپیک علاوه بر حضور در تمرینات گروهی، تمرینات انفرادی جداگانه ای را با مربی بدنساز تیم انجام داد.

به گزارش تسنیم، نلو وینگادا بعد از آنکه تمرین تیم المپیک در ساعت ۱۱:۴۰ خاتمه یافت به سرعت برای حضور در جلسه با هادی آیت اللهی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب دستیارانش راهی فدراسیون شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار