|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۸۴

علیپور:

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: گزارشی که در مورد جعلی بودن کارت های پایان خدمت بازیکنان مطرح شده را به مسئولان ذی صلاح ارجاع دادیم و منتظر پیگیری و پاسخ آن ها هستیم.

علیپور در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: آن چه که در خصوص جعلی بودن کارت های پایان خدمت به ما گزارش داده شده را به مسئولان ذی صلاح و کارگروه ارجاع داده ایم تا آن ها به این مسئله رسیدگی کنند و منتظر پاسخشان هستیم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: مسئولیت این امر به عهده معاونت وظیفه عمومی نیروی انتظامی است و آن ها باید این مدارک را بررسی و نتیجه را به ما ابلاغ کنند.

وی افزود: ما طبق مدارکی که بازیکنان و باشگاه ها به سازمان لیگ ارائه داد ه اند قراردادها را ثبت و مجوز بازی آن ها را صادر می کنیم اما اگر کارت پایان خدمت موردی داشته باشد پیگیری صلاحیت آن ها با مسئولان کارگروه است.

علیپور در ا دامه بیان داشت: این مسئله از تمام جوانب باید مورد بررسی قرار بگیرد و اگر صحت داشته باشد باید دید چه کسی مقصر است که در این صورت با فرد متخلف برخورد قانونی و جدی خواهیم کرد و اگر صحت نداشته باشد با کسی که این گزارش را به ما داده است هم برخورد می شود چون وی هم متخلف است.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که تخلفی صورت گرفته باشد با بازیکن برخورد می شود اما این را هم می گوییم که طبق مقررات مسئولیتی متوجه باشگاه هم هست و باشگاه ها هم باید به این مسئله توجه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار