|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۴۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید شکست شاگردانش برابر لوانته در هفته سی وششم لالیگا را به سود قرمزوسفیدپوشان پایتخت اسپانیا دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید دیشب(یکشنبه) سی وششمین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را با شکست ۲ بر صفر در خانه لوانته پشت سر گذاشت تا شانس روخی بلانکو برای کسب عنوان قهرمانی کمتر شود، هرچند سرمربی این تیم معتقد بود شکست برابر تیم دهم جدول رده بندی لالیگا در زمان مناسبی در کارنامه مردانش ثبت شده است.

مردان سیمئونه اکنون سه امتیاز بیشتر از بارسلونا دارند و هنوز صدرنشین جدول رده بندی لالیگا هستند اما آنها در هفته پایانی لالیگا باید به ورزشگاه نیوکمپ بروند و برابر کاتالان ها قرار بگیرند که این مانع بزرگی سر راه آنها برای تصاحب جام قهرمانی است. با تمام اینها سیمئونه معتقد بود شکست در خانه لوانته به نفع شاگردانش بوده است.

سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: شکست بهترین چیزی بود که می توانست برای ما رقم بخورد. این شکست حالا ما را به سوی سه هفته سراسر انسجام، تلاش و انگیزه هدایت می کند. این شکست در زمان ایده آلی برای بازیکنان رقم خورد چون مطمئناً سبب می شود آنها سه هفته فوق العاده را پیش رو داشته باشند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید افزود: اتلتیکومادرید تلاش خود را برای بردن بازی انجام داد و چندین موقعیت داشت اما دروازه بان لوانته بازی فوق العاده ای انجام داد. کار لوانته در کل بسیار خوب بود. از این به بعد ما سه فینال پیش رو داریم که اولین آنها برابر مالاگاست.

بازی بعدی اتلتیکومادرید ۲۱ اردیبهشت در ورزشگاه ویسنته کالدرون است و پس از آن در هفته پایانی لالیگا میهمان بارسلونا خواهد بود. شاگردان سیمئونه ۳ خرداد هم در مهمترین بازی این فصل خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار