|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۶۸

بازی با رئال مادرید را پیگیری می کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: منتظریم حسابداری میزان بدهی باشگاه به بازیکنان را اعلام کند تا طلب آنها را پرداخت کنیم.

حمیدرضا سیاسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه بودجه این فصل باشگاه پرسپولیس چطور هزینه می شود، گفت: ما یک بوجه پیش بینی شده از طرف اسپانسر و سازمان لیگ داریم و با توجه به برنامه های مدیرعامل هزینه می کنیم.

وی ادامه داد: سقف مخارج باشگاه را وزارت ورزش و جوانان تامین می کند و مسلما ما هم قانون را رعایت و سیاست های خودمان را پیگیری می کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا طلب بازیکنان این تیم پرداخت می شود تصریح کرد: حتما سال خوبی را پیش رو خواهیم داشت. متاسفانه بازیکنان از قصل گذشته طلبکار هستند و پرداخت این بدهی در اولویت کاری ما قرار دارد و می خواهیم تمام بدهی فصل پیش را تسویه کنیم.

سیاسی درباره اینکه تکلیف بازی دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید به کجا کشیده می شود، تاکید کرد: قرار است پیشنهاد برگزاری این بازی برای ارائه در هیئت مدیره تدوین و اگر در هیئت مدیره مطرح شود آن را بررسی و تلاش می کنیم برگزاری این بازی در اولویت کاری ما قرار بگیرد.

وی ضمن رد هرگونه مذاکره با گزینه های خارجی برای سرمربیگری پرسپولیس گفت: دایی تنها گزینه ما برای پرسپولیس است و پس از جلسه ای که با او برگزار کردیم متوجه شدیم برای ماندن در پرسپولیس مشکلی ندارد و قصد ماندن در پرسپولیس را دارد.

سیاسی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بدهی بازیکنان پرسپولیس را تسویه می کنند، اظهار داشت: در این راه مسائل دست و پاگیری وجود دارد اما تمام تلاش ما این است که در اولین فرصت این کار را انجام دهیم. منتظریم حسابداری میزان بدهی باشگاه به بازیکنان را اعلام کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اسپانسر باشگاه پرسپولیس چه مقدار پول را تامین می کند، به تسنیم گفت: قرار است اسپانسر برای این فصل ۳۰ میلیارد هزینه کند که بخشی از این پول به صورت نقدی پرداخت شده و با توجه به تعهدی که به وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس دارد بقیه این مبلغ هم قرار است پرداخت کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار