|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۳۳

سال قبل هم به خاطر دایی، رویانیان و هواداران به دینامو جواب رد دادم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم برای شهریار فوتبال ایران شرط و شروطی بگذارم و اگر از کره ماه هم پیشنهاد داشته باشم از دایی مشاوره و کمک می گیرم.

رضا حقیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص خبری مبنی بر اینکه می خواهد از پرسپولیس جدا شود، اظهار داشت: همیشه گفته ام مثل همه دوست دارم بازی در اروپا و خارج از کشور را تجربه کنم. سال پیش هم پیشنهاد خوبی از دینامو داشتم ولی به خاطر علی دایی و رویانیان و هواداران میلیونی پرسپولیس به این پیشنهاد پشت کردم چون قلبم اجازه نداد به این بزرگان حتی فکر پشت کردن داشته باشم.

وی افزود: صد بار گفته ام و هزار بار دیگر می گویم در ایران فقط پیراهن پرسپولیس و رنگ قرمز را بر تنم خواهم کرد. مگر روزی که من را نخواهند. رابطه من و پرسپولیس قلبی است و اگر هم فصل گذشته اصرار بر رفع مشکلات را داشتم فقط به خاطر آرامش پرسپولیس بود اما باز هم تأکید می کنم من بدون اجازه دایی و شهریار فوتبال ایران حتی آب هم نمی خورم.

حقیقی ادامه داد: دوست دارم یک سال خارج از ایران بازی کنم اما اگر بخواهم به کره ماه و هر کجای این جهان بروم قطعا با نظر دایی و رضایت او این کار را خواهم کرد. به خودم اجازه نمی دهم بدون اجازه دایی که قطعا من را درک خواهد کرد تصمیمی بگیرم. دایی شهریار فوتبال ایران است و پرسپولیس خانه من اگر موضوعی مطرح می شود مبنایش این نیست که خدای ناکرده می خواهم به دایی یا پرسپولیس پشت کنم من همیشه افتخارم این است که در اولین گامم در پرسپولیس شاگرد بزرگترین فوتبالیست ایران و آقای گل جهان بوده ام و همیشه این را می دانم که دایی و هواداران در فصل گذشته پای من ایستادند و پشت من را خالی نکردند.

هافبک قرمزپوشان تأکید کرد: قبول دارم من فصل گذشته در همه بازی های پرسپولیس خوب نبودم شاید یک بازی در حد و اندازه خودم ظاهر نشدم اما این علی دایی و هواداران بودند که پای من ایستادند ولی هیچ وقت تا آخر عمرم این مسئله را فراموش نمی کنم و باز هم تأکید می کنم که هر کجا خارج از ایران بروم هرگز پرسپولیس از قلب من خارج نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که از کجا پیشنهاد دارد، گفت: پیشنهاد دارم اما به خاطر اینکه نگویند دنبال بازارگرمی هستم هیچ حرفی نزدم. می خواهم یکسال تجربه خارج از ایران را داشته باشم و در اروپا توپ بزنم البته باز هم می گویم همه این حرف ها منوط به هماهنگی با علی دایی است چون او من را درک می کند و فوتبالیستی است که در سطح اول فوتبال اروپا و بایرن مونیخ بازی کرده و من انگشت کوچک او نمی شوم که بخواهم برایش بازارگرمی کنم اما همه می دانند پیشنهادی که خارج از ایران باشد چقدر برای یک بازیکن ارزش دارد و از دایی خواهش می کنم به من کمک کند. حالا همه چیز دست خداست تا ببینم چه اتفاقی برایم می افتد. من مسی و رونالدو نیستم که هر سال پیشنهاد خوب داشته باشم و انشاءالله با کمک دایی بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

وی افزود: الان از همه چیز مهم تر برای من فقط کمک به تیم ملی و حضور موفق در جام جهانی است تا بتوانم دینم را به تیم ملی ادا کنم. لحظه شماری می کنم تا در جام جهانی به میدان بروم و مطمئن باشید اگر یک تا ۹۰ دقیقه به من فرصت داده شود مقابل هر بازیکنی که می خواهد باشد بهترین استفاده را از آن خواهم کرد تا این فرصت خوب را از دست ندهم. جواب حمایت های هواداران پرسپولیس و دایی را بدهم.

حقیقی در پایان درباره ناراحتی ملی پوشان از برخی اتفاقات در اردوی تیم ملی نیز، گفت: من باز هم حرف های قبلم را باید تکرار کنم کی روش اگر حرفی می زند به خاطر خودش نیست و ما همه باید نگاه ملی داشته باشیم. قطعا افراد بزرگی مثل دایی می دانند کی روش چه حرفی می زند. امیدوارم در فاصله۳۸ روز مانده تا جام جهانی همه با هم به تیم ملی کمک کنیم. در آفریقای جنوبی از لحاظ تمرین و بدنی تا حدودی به خواسته خود رسیدیم و اگر حرفی زده می شود ربطی به خودشیرینی و این حرف ها نیست و این فقط درد و دل بازیکنان است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار