|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۳۷

شنا ورزش پایه است و باید نگاهی حمایتی به آن وجود داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: شنا ورزش پایه است و باید نگاهی حمایتی به آن وجود داشته باشد.

محسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری تسنیمدر خصوص این موضوع که رشته های فدراسیون شنا هنوز در لیست ورزش های اعزامی به بازی های آسیایی قرار نگرفته است، اظهار داشت: عدم حضور رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در بازی های آسیایی هنوز قطعی نشده و در جلسات پیش رو در این مورد تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: اساس انتخاب رشته ها بر حسب شانس مدال آوری آنها بوده است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه قرار نیست رشته های این فدراسیون به بازی های آسیایی اعزام نشوند، گفت: بحثاعزام هر ۳ رشته فدراسیون ما در حال بررسی است. فردا(چهارشنبه) نشستی مهم با نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان داریم. در این نشست تصمیم گیری های لازم در مورد اعزام رشته های ما به کره جنوبی اتخاذ خواهد شد.

رضوانی با یادآوری اینکه به نظرم حضور شنا و شیرجه در بازی های آسیایی قطعی است، یادآور شد: آقای هاشمی موافق اعزام این ۲ رشته ورزشی به بازی های آسیایی است اما همه چیز به نظر مسئولان وزارت ورزش و جوانان ارتباط دارد. شیرجه ایران شانس مدال آوری دارد، ضمن اینکه شنا، شیرجه و ژیمناستیک از رشته های پایه هستند و باید نگاهی حمایتی به آنها وجود داشته باشد.

وی با بیان این موضوع که واترپلوی ایران قطعا بین ۴ تیم نهایی بازی های آسیایی خواهد بود، گفت: در مورد واترپلو، مسابقات مجارستان پیش روی ما است و پس از آن در خصوص اعزام قطعی این رشته به بازی های آسیایی تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار