|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۳۷

بعد از اولین مقام دانشگاه آزاد در سوپرلیگ بسکتبال؛

چند سال قبل رسیدن به مقام پنجم لیگ هم با جشن بازیکنان دانشگاه آزاد همراه بود اما سرمربی تیم بعد از مقام سوم لیگ تاکید کرد که انتظار بالاتری از تیم خود داشته است.

مهران شاهین طبع بعد از قرار گرفتن در رده سوم سوپرلیگ بسکتبال بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: بازیکنان ما واقعا در اصفهان خوب بازی کردند. در دور رفت هم اشتباهی بین بازی داشتم که باعثکم شدن اختلاف شد وگرنه در آن بازی هم بسیار خوب عمل کردیم. بازیکنان ما در دو مرحله آخر متفاوت از دور مقدماتی عمل کردند و کاملا هدفمند بودند. این اتفاق هم مقابل مهرام و هم ذوب آهن افتاد.

وی ادامه داد: ذوب آهن در بازی دوم شروع محکمی داشت و در کار دفاعی هوشمندانه بازی کرد. ذوب آهن تیمی با سازماندهی، مربیگری و کار خوب است اما بازیکنان ما هم واقعا تغییر کرده اند و هر چه به آخر لیگ نزدیک شدیم بهتر و گروهی تر به دفاع و حمله پرداختند.

انتظار بالاتری داشتیم

شاهین طبع گفت: تیم ما در بازی با مهرام هم به تدریج بهتر شد و شاید در صورت جمع کردن حواس خود، نتیجه بهتری می گرفتیم. درست است که برای اولین بار مقام سوم را در این باشگاه به دست آوردیم اما خودمان انتظار بالاتری داشتیم و در صورتی که یکی از بازیهای مقابل مهرام را می بردیم، تیم راحتی برای ادامه کار نبودیم.

سرمربی دانشگاه آزاد اشاره کرد: شرایطی که در لیگ به وجود می آید، حاصل کار، هماهنگی و پشتیبانی باشگاه است. با آمدن دادکان شرایط حرفه ای مثبتی پیش آمد و حتی محل مشخصی برای تمرینات تیم ایجاد شد. در کنار این سازماندهی تیمی من هم کنار زمین مجری کار بودم و بازیکنان نیز زحمت زیادی کشیدند.

وی در مورد برنامه های بعدی باشگاه گفت: تصمیمات فصل بعد را مجموعه مدیریت ورزشی باشگاه می گیرند و سیاستها را ابلاغ می کنند. به هر حال مجوعه دانشگاه آزاد آموزشی و فرهنگی است اما دادکان نیز مدیری قوی است که مطمئنا هر انتخاب و تصمیم وی برای آینده حساب و کتاب دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار