|
|
کدخبر: ۱۷۲۲۵۴

مسابقات برای ما از بازی دوم آغاز می شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایتالیایی تیم والیبال متین ورامین گفت: انتظار داشتم که در این بازی چند حرکت مثبت از بازیکنانم ببینم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم،دانیله بانیولی، سرمربی تیم والیبال متین ورامین در مورد شکست تیمش در اولین دیدار مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان مقابل سادا کروزیرو برزیل اظهار داشت: به بازیکنان تیم سادا کروزیرو تبریک می گویم چون آنها ثابت کردند که بهتر از ما هستند. من انتظار داشتم که در این بازی چند حرکت مثبت از بازیکنانم ببینم. آنها خوب بازی کردند اما مشکلاتی هم در حمله مقابل تیم قدرتمندی مثل سادا کروزیرو داشتیم. مسابقات برای ما از فردا آغاز می شود.

مارسلو مندز، سرمربی تیم والیبال سادا کروزیرو نیز در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل متین ورامین گفت: من هم به تیم متین ورامین به خاطر بازی خوبی که ارائه کرد، تبریک می گویم. آنها شرایط سختی را برای ما به ویژه با سرویس های موجی و تاکتیک خوب تیمی در این بازی رقم زدند. ما در این بازی توانستیم بر مشکلات تیم در دریافت غلبه کنیم و حملات بهتری را ترتیب بدهیم. در نهایت هم برنده شدیم.

یواندی لیل، بازیکن ساداکروزیرو نیز در مورد این پیروزی عنوان کرد: ما بازی را با کمترین توان خود شروع کردیم ولی در طول مسابقه بهتر شدیم. در ابتدا دفاع خود را تثبیت کردیم و سپس بر بازی مسلط شدیم. حالا باید برای رویارویی با تیم قدرتمند روسیه آماده شویم. من معتقدم که بازیکنان ما آماده این مسابقه بزرگ هستند و با نتیجه بهتری نسبت به بازی امروز، زمین را ترک می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار