|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۹۲

امیدوارم انتقادها از ما سازنده و مثبت باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: از همکاران و امکاناتم در اردوهای تیم ملی امید رضایت دارم.

به گزارشخبرگزاری فارس، با برگزاری تمرین نوبت صبح تیم ملی امید ایران اولین مرحله از اردوهای این تیم با حضور نلو وینگادا به پایان رسید.

سرمربی تیم ملی امید ایران در گفت وگو با خبرنگار فارس در مورد اولین مرحله از اردوهای تیم ملی امید و ارزیابی اش از شرایط موجود صحبت های زیر را انجام داد.

فارس: اولین اردو تیم ملی را پس از حضور خودتان چطور ارزیابی می کنید؟

اولین اردوی ما امروز به پایان رسید، با توجه به اطلاعاتی که از اردوهای قبلی در اختیار من گذاشته شده بود کارمان را ادامه دادیم البته آن چیزی که در تمرین می بینید امکان دارد با اطلاعاتی که در اختیارمان قرار گرفته متفاوت باشد. این مسئله طبیعی است. کار را باید کمی زودتر آغاز می کردیم فعلا در حال رصد کردن توانایی های بازیکنان هستیم.

فارس: آیا پتانسیل خوبی در بین بازیکنان مشاهده کردید و آن چیزی که در ذهن داشتید با واقعیت چقدر نزدیک بود؟

به نظر من ظرفیت و توانمندی های خوبی در بین بازیکنان وجود داشت البته خیلی زود است که بخواهیم در مورد بازیکنان اصلی صحبت کنیم. می دانم بازیکنان توانایی در فوتبال ایران وجود دارد و باید ارزیابی خوبی از این مسئله داشته باشیم.

فارس: تیم ملی امید برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به برگزاری اردوهای بیشتری دارد، آیا می دانید نحوه تعامل با باشگاه برای در اختیار گرفتن بازیکنان چطور خواهد بود؟

روزهای اول حضور در ایران در جلسه ای که با هادی آیت اللهی داشتم برنامه هایم را به او ارائه دادم. با توجه به اینکه لیگ تعطیل است در حال حاضر بازیکنان را بیشتر در اختیار داریم به عنوان سرمربی تیم ملی امید وظیفه دارم با مربیان باشگاه ها ارتباط بیشتری برقرار کنم و تلاش می کنیم با هماهنگی که با مربیان باشگاه ها داریم بازیکنان را بیشتر در اختیار بگیریم.

فارس: تمرینات تیم ملی امید در آکادمی فوتبال برگزار می شود، از امکانات کمپ رضایت داشتید؟

در کشورهای زیادی کار کردم، با توجه به تمامی مسائل زمین آکادمی فوتبال ایران کیفیت خوبی دارد اما در حد عالی نیست. سایر امکانات نیز رضایت بخش است و شرایط هتلی که تیم ملی در آن استقرار پیدا کرده خوب است. در مورد سایر مسائلی که در آینده به آنها نیاز پیدا می کنیم با دادن نامه کتبی این مسئله را به مسئولان فدراسیون ارائه خواهیم کرد.

فارس: در این اردو با تعدادی دستیار ایرانی فعالیت کردی، وضعیت دستیاران شما تا چه زمانی نهایی خواهد شد؟

زمانی که وارد کار شدیم همکاران فنی من معرفی شدند و کارمان را کنار یکدیگر آغاز کردیم. کاروالیو همراه من به تیم ملی امید آمده و زمان زیادی است که کنار یکدیگر کار می کنیم. من حیثالمجموع از همکاران و امکاناتی که در اختیارم قرار گرفته راضی هستم.

فارس: در پایان چه درخواست هایی برای کمک به تیم ملی برای آماده سازی بهتر دارید؟

این بازیکنان در سن جوانی و پیشرفت هستند و در آینده نفرات اصلی تیم ملی بزرگسالان را تشکیل می دهند، این بازیکنان نیاز به حمایت بسیار زیاد از سوی شما دارند، کار شما خبرنگاران را درک می کنم و هر کدام از ما وظیفه خاصی داریم. امیدوارم انتقادهایی که می شود مثبت و سازنده باشد و بتواند تیم ملی را در راستای عملکرد بهتر یاری دهد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار