|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۹۶

تاکید هیئت مدیره پرسپولیس برای حمایت از دایی

خبرگزاری تسنیم: اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی چارت تشکیلاتی و شرح وظایف کمیته فنی باشگاه بر حمایت مجدد از علی دایی تأکید کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت ۹ امروز(پنج شنبه) به مدت ۳ ساعت در دفتر مدیر عامل باشگاه برگزار شد. در این جلسه که تمام اعضای هیئت مدیره حضور داشتند، مسائل کلان باشگاه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره موضوعات مطرح شده در نشست هیئت مدیره گفت: تهیه و تدوین چارت تشکیلاتی باشگاه بر اساس معیارهای باشگاه های حرفه ای و مشخص شدن ساختار و قوانین و چگونگی اجرای آنها یکی از موضوعات مهمی بود که در نشست امروز درباره آن بحثو بررسی شد. قرار است چارت تشکیلاتی باشگاه پس از تهیه و تدوین و بررسی همه جانبه در نشست هفته آینده هیئت مدیره به تصویب برسد.

وی افزود: همچنین درباره شرح وظایف و نوع کارکرد اعضای محترم کمیته فنی نیز مباحثی مطرح شد تا تداخلی در امور به وجود نیامده و هر فرد و گروهی بر اساس شرح وظایف مصوب فعالیت نماید. در این باره به آیین نامه ها و دستورالعمل های فیفا مراجعه شد و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان اظهار داشت: در نشست امروز، تمام اعضای محترم هیئت مدیره متفق القول بر حمایت مجدد از علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده تاکید کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار