|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۰۷

با چارت تشکیلاتی خیلی از مشکلات باشگاه حل می شود

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه هیأت مدیره با چند راه حلی که پیشنهاد شد اگر اتفاق خاصی پیش نیاید در هفته جاری حساب های باشگاه باز می شود.

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه ای که برگزار کردیم در ابتدا چارت تشکیلاتی باشگاه در دستور کار بود تا بتوانیم باشگاه پرسپولیس را شکل بدهیم. با چارت تشکیلاتی خیلی از مشکلات باشگاه پرسپولیس حل خواهد شد. در این بین چند برنامه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در جلسه بعدی طبق جدول و نظرات اعضای هیأت مدیره بهترین را انتخاب و پس از تأیید آن را در باشگاه عملی کنیم.

وی افزود: اما مهم ترین بحثحساب های مسدود باشگاه پرسپولیس بود که همه به دنبال راه حلی قانونی برای رفع این مشکل هستیم به همین دلیل چند راه حل به دقت مورد بررسی قرار گرفت. باید این خبر خوب را بدهم اگر اتفاق خاصی پیش نیاید در هفته جاری مشکلات حساب های مسدود شده حل خواهد شد و پول لازمه به حساب ها ریخته و در اولین حرکت بدهی بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: یکی دیگر از بحثهای اصلی هیأت مدیره توجه به تیم های پایه بود و شرح و وظایفی که برای کمیته فنی قرار است در نظر گرفته شود یک سری افراد از اعضای کمیته فنی با رحیمی دیدار کردند و حتی گفت وگوهایی نیز داشتند تا نقطه نظرات اعلام شود و شرح و وظایف را به همه افراد بدهیم. در هفته جاری نیز با بقیه اعضای کمیته فنی صحبت های لازم با توجه به اختیارات رحیمی در این حوزه انجام خواهد شد تا تیم پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه شود و فقط تیم نشود. به نظر من این کمیته فنی می تواند بازوی اجرایی مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس باشد و قطعاً می تواند به باشگاه کمک کند مخصوصاً در بخش آکادمی و استراتژی های فوتبال.

وی در پایان درباره حمایت مجدد از علی دایی در هیات مدیره نیز گفت: بله، یکی از موارد بحثعلی دایی بود که همه اعضا با اکثریت آراء از او حمایت کردند تا سرمربی پرسپولیس بتواند به اهدافش برسد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار