|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۸۵

حمایت رسانه ها باعثروحیه گرفتن ماست

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی غیرت حرف اول را می زند و ما هم غیرتی به زمین می رویم تا نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان گفت: اردوی ۱۵ روزه و مفیدی را در آفریقای جنوبی برگزار کردیم که این اردو فشار زیادی از نظر بدنی روی ما آورد. ۲ روزی است که در تهران تمرین می کنیم و می خواهیم برای تمرینات بهتر، انجام چند بازی تدارکاتی و البته تمرینات تاکتیکی به اتریش برویم.

وی در خصوص نقش حمایت رسانه ها در نتیجه گیری تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: در فوتبال ایران رسانه ها نقش زیادی را دارند. وجود اصحاب رسانه باعثپیشرفت می شود و در کنار رسانه مردم هم نقش فراوانی دارند. قطعا با حمایت رسانه ها می توانیم روحیه زیادی داشته باشیم. حمایت رسانه ها روحیه ما را بالا می برد و باعثپیشرفت می شود.

مدافع تیم ملی در مورد بازی های تدارکاتی تا پیش از جام جهانی عنوان کرد: الان تقریبا تمام تمرکز کادر فنی تیم ملی روی بازی با نیجریه است چون نیجریه برای ما بسیار مهم است. حتما در آینده و حتی در اردوی برزیل با تیم هایی از آمریکای جنوبی هم بازی می کنیم اما فعلا هدف نیجریه است. واقعیت این است که بازی های جام جهانی بسیار مشکل است اما در همین بازی ها غیرت حرف اول را می زند و ما هم غیرتی به زمین می رویم تا نتیجه بگیریم.

صادقی درباره عدم حضور علی کریمی و مهدی رحمتی در تیم ملی گفت: لطفا سوال بعدی!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار