|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۱۴

قرار نیست وظایف سرمربی و کمیته فنی با هم تداخل پیدا کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بازگشت دوباره علی کریمی به این تیم را منوط به تصمیمات سرمربی و مدیرعامل این باشگاه دانست.

حمیدرضا سیاسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه آیا برای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس در هیئت مدیره بحثی صورت گرفته، گفت: بازگشت کریمی به پرسپولیس تحت نظر رحیمی و دایی است و مطرح شدن چنین بحثهایی در شأن هیئت مدیره نیست.

وی در خصوص انتخاب کمیته فنی پرسپولیس و اینکه آیا این کمیته با علی دایی به مشکل نمی خورد، اظهار داشت: سرمربی وظایف خاص خودش را دارد و کمیته فنی هم همچنین. قرار نیست وظایف سرمربی و کمیته فنی با هم تداخل پیدا کند و هرکسی در حوزه خودش کار می کند، فقط اگر سرمربی دچار مشکل شود کمیته فنی وارد می شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فعلاً اعضای کمیته فنی مشخص شده اند و هنوز وظایف مشخص نشده است. همه مطمئن باشند تا آنجایی که بشود از علی دایی حمایت می کنیم.

سیاسی درباره اینکه آیا برنامه های دایی در هیئت مدیره مطرح شده است، تاکید کرد: هنوز برنامه های دایی به دست هیئت مدیره نرسیده و در اختیار آقای رحیمی است و او باید برنامه ها را در هیئت مدیره مطرح کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار