|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۹۱

رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت به ایران و ژاپن، فینالیست های رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا هشدار داد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از AFC، لوئیس فونسکا بر این باور است که کویت باید در دیدار پلی آف رتبه سوم رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا امروز مقابل ازبکستان به پیروزی برسد تا هشداری برای تیم های برتر آسیا باشد.

کویت پنج شنبه در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر یک مقابل ژاپن شکست خورد اما هنوز شانس این را دارد که بهترین نتیجه خود در رقابت های قهرمانی آسیا را به دست آورد.

با این حال، کویت به خوبی به قدرت ازبکستان که در مرحله گروهی با نتیجه دو بر یک مقابل ژاپن به برتری رسید، آگاه است. ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مقابل ایران، دارنده ۱۰ عنوان قهرمانی آسیا شکست خورد.

فونسکا در این باره اظهار داشت: کسب مقام سوم برای کویت بسیار مهم است زیرا نشانه ای از پیشرفت و کاری است که ما انجام داده ایم. بنابراین حضور در میان یکی از برترین تیم های آسیا برای یک کشور کوچک، افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: می خواهم به ایران و ژاپن برای رسیدن به فینال، مرحله ای که ما دوست داشتیم در آن حضور داشته باشیم، تبریک بگویم اما آنها باید مراقب باشند چون دفعه بعد ما به فینال می رسیم. وقتی تیمی مثل ازبکستان می تواند ژاپن را شکست دهد، معلوم است که از لحاظ دفاعی تیم قدرتمندی است و ما باید راهی برای عبور از خط دفاعی آنها پیدا کنیم.

ازبکستان بدون شکست بالاتر از ژاپن در صدر گروه D قرار گرفت و سپس با عبور از سد لبنان در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی رسید. ازبکستان که دو سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب ایران شده بود، باز هم در نیمه نهایی مقابل این تیم شکست خورد.

باهودیر احمدف، سرمربی تیم ملی فوتسال آذربایجان نیز خاطرنشان کرد: باید مسابقه پنج شنبه را فراموش کنیم زیرا می دانیم که امروز بازی بسیار سختی در پیش داریم اما من فکر می کنم بتوانیم کویت را شکست دهیم و در رده سوم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: کویت سرمربی بسیار باتجربه ای دارد و من انتظار فراوانی از این تیم دارم و باید تصمیم بگیریم که مقابل این تیم تدافعی بازی کنیم یا به حمله روی آوریم.

احمدف خاطرنشان کرد: برای تیم ما مایه افتخار است که ازبکستان را به رده سوم این مسابقات برسانیم. این اولین حضور من در این مسابقات به عنوان سرمربی است، بنابراین تجربه بسیار خوبی خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار