|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۳۱

رییس هیئت اسکی استان مرکزی:

سعید امری گفت: مهمترین نکته برای انتخاب رییس فدراسیون اسکی این است که ورزشکاران استانهای دیگر را هم ببیند و به آنها توجه کند.

رییس هیئت اسکی استان مرکزی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: مهمترین موضوعی که در حوزه استان ها مطرح می باشد این است که رییس فدراسیون اسکی می بایست توجه بسیار زیادی به استان ها داشته باشد.
وی افزود: بسیاری از انرژی فدراسیون در گذشته معطوف به استان های تهران و البرز بوده است چرا که تعداد پیست های زیادی در این مناطق وجود دارد و اغلب ملی پوشان کشور نیز برای این ناحیه هستند اما معتقدیم از این پس باید تلاش بیشتری شود تا تمام استان ها در نظر گرفته شوند و ورزشکاران استان های دیگر هم دیده شوند.
امری ادامه داد: این اهمیت به استان ها می تواند با مشارکت دادن ورزشکاران شهرستانی در تصمیمات فدراسیون یا توسعه ورزش استان ها و از این قبیل امور منمود پیدا کند. دیدگاه رییس منتخب فدراسیون می بایست فراگیر و همه جانبه نگر باشد.
وی با اشاره به دوران گذشته اسکی عنوان کرد: در سال های اخیر نیز کارکرد مثبت و بی طرفانه ای را شاهد بودیم و البته معتقدیم تغییر مثبت می تواند موجب دگرگونی و پیشرفت باشد. جذب اسپانسر در اسکی اگرچه امری بسیار دشوار است اما می بایست در دوره آینده توجه بیشتری به آن شود.
رییس هیئات اسکی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: باید برنامه هر ۲۱ کاندید را دریافت کنیم و با توجه به این برنامه ها به فردی رای بدهیم که مطمئنیم اسکی را جدا از فعالیت و مشارکت استان ها نمی داند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار