|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۹۸

خبرگزاری تسنیم: مادرید - ایرنا - ˈرافائل نادالˈ تنیس باز شماره یک جهان پس از پیروزی در دو ست بر ˈروبرتو بائوتیستا آگوتˈ هموطن اسپانیایی خود، برای دومین سال پی درپی به فینال مسابقات مسترز ۱۰۰۰ تنیس مادرید راه یافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ چاپ مادرید روز شنبه نوشت: نادال در این مسابقه با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۳ از سد حریف خود گذشت تا برای چهارمین بار در ۱۲ سال اخیر در فینال این مسابقات حضور داشته باشد.

نادال که سال گذشته در فینال تنیس مادرید بر ˈاستانیسلاس واورینکاˈ تنیس باز سوئیسی پیروز شده بود، در مسابقات امسال نیز هیچکدام از ست ها را به حریف واگذار نکرده است.

او فردا یکشنبه در دیدار فینال با پیروز دیگر دوئلی که شنبه شب به وقت محلی بین ˈداوید فررˈ تنیس باز اسپانیایی و ˈکی نیشیکوریˈ تنیس باز ژاپنی انجام می شود، روبرو خواهد شد.

رافائل نادال، از زمانی که در دیدار فینال تنیس میامی در پایان ماه مارس مقابل ˈنوواک جوکوویچˈ تنیس باز صرب شکست خورد، تاکنون به هیچ فینالی راه نیافته بود. او در این مدت در بازی یک چهارم نهایی مونت کارلو و بارسلونا که زمین هایی هستند که نادال همیشه در آنها پیروز می شد، شکست خورده بود.

تنیس باز شماره یک جهان اکنون با چالشهای گوناگونی روبرو است زیرا هیچکس تابحال چهار بار در مادرید پیروز نشده و هیچکس نیز نتوانسته است دو بار پی در پی در آن به پیروزی دست یابد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار