|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۹۳

یک زمان من هم روی بورس بودم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته گفت: یک زمان من هم روی بورس بودم ولی الان شرایط تغییر کرده است و انتظار زیادی ندارم.

شیثرضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: بسیاری از تیم ها هنوز مربیان خود را انتخاب نکرده اند در ضمن تیم های لیگ برتری برای جذب بازیکن سراغ نفراتی می روند که در بورس هستند. در حال حاضر نباید انتظار داشته باشم که تیم های لیگ برتری با من تماس بگیرند و در این زمینه باید منطقی فکر کنم، چون فصل گذشته فقط چند ماه بازی کردم.

وی در ادامه افزود: یک زمان من هم روی بورس بودم ولی الان شرایط تغییر کرده است و انتظار زیادی ندارم. یکی دو تیم شهرستانی هم در حد حرف به من پیشنهاد داده اند ولی آنها را جدی نگرفتم، چون آن تیم ها هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده اند. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

رضایی در مورد فصلی که پشت سر گذاشت خاطرنشان کرد: من هفت ماه محروم بودم و خیلی سخت بود که دوباره برگردم و در شرایط مسابقه قرار بگیرم. از طرفی تا به امروز در تیمی بازی نکرده بودم که شرایط مس را داشته باشد. مسی ها در نهایت سقوط کردند، آنهم در شرایطی که در طول فصل چهار مربی و دو مدیرعامل عوض کرده بودند. البته من از بازی کردن در مس تجربیات جدیدی به دست آوردم.

شیثدر پایان خاطرنشان کرد: من ۳۰ سال بیشتر سن ندارم و هنوز می توانم فوتبال بازی کنم. دیگر مثل گذشته دنبال حاشیه نیستم و دوست دارم در این فوتبال همیشه سرم را پایین بیاندازم. در دوران جوانی خیلی کارها کردم که الان دیگر انجام نمی دهم و فقط می خواهم به فوتبال فکر کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار