|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۶۰

صبح امروز با حضور معاونین وزیر ورزش و جوانان؛

نصراله سجادی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی و رباب شهریان معاونت ورزش بانوان صبح امروز با حضور در مجموعه ورزشی بعثت تهران زمین های کبدی ساحلی را افتتاح کردند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آئین افتتاح زمین های کبدی ساحلی در مجموعه ورزشی بعثت تهران با حضور نصراله سجادی و رباب شهریان معاونین وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، محمد حسین نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، عباس خواجه اورسجی دبیر فدراسیون کبدی، ملا جعفری معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان جنوبشرق تهران در حضور تیمهای شرکت کننده در چهارمین دوره رقابت های کبدی ساحلی بانوان باشگاهها و دسته جات آزاد در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم افتتاحیه محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ضمن خوشامد گویی به مسئولان بلند پایه ورزش کشور گفت: جای امیدواری است که مسئولان زحمتکش ورزش کشور با یک نگاه مثبت رشته کبدی را مورد لطف و حمایت های خود قرار می دهند که در این مدت شاهد بودیم که حمایت ها و کمک های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باعثگردید این زمین ساحلی که هم اکنون آماده برگزاری مسابقات است در مدت خیلی کوتاه به بهره برداری برسد.

فدراسیون کبدی موفق شد با توجه به مدت زمان کوتاه با یک برنامه ریزی دقیق مجموعه زمین های ساحلی رشته کبدی را بصورت مجزا در مجموعه بعثت راه اندازی کند که در آن واحد ۴ زمین کبدی ساحلی می توان در این مجموعه طراحی کرد که همین امر کمک خواهد اردوهای آماده سازی تیم های ملی کبدی ساحلی آقایان و بانوان نیز در همین مکان برگزار کرد.

رئیس فدراسیون کبدی در ادامه افزود: لازم می دانم به عنوان نماینده جامعه ورزش کبدی کشور از حمایتهای مسئولین تشکر کنم و امیدوارم با کسب مدال های خوش رنگ در بازیهای آسیایی اینجئون کره جنوبی و بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند جواب اعتماد و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را بدهیم.

سجادی با حضور در این مراسم ضمن تشکر از زحمات رئیس فدراسیون کبدی و همکارانش بابت تلاش های شبانه روزی در امر آماده سازی زمین های ساحلی گفت: خیلی خوشحالم که امروز در جمع شما ورزشکاران عزیز رشته کبدی ساحلی هستم که با آماده شدن این زمین قرار است با افتتاح آن رقابت های خود را برگزار کنید. بدون شک با پشتکار و تلاشی که من در تک تک شما سراغ دارم با درخشش در مسابقات بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و بازیهای ساحلی پوکت تایلند پرچم خوش رنگ ایران را به عنوان نماینده ورزش بانوان ایران به اهتزاز در خواهید آورد.

در ادامه مراسم رباب شهریان معاون وزیر ورزش در بخش ورزش بانوان هم در خصوص رشد خیره کننده ورزش بانوان در رشته کبدی گفت: کادر مدیریتی بسیار خوبی در فدراسیون کبدی مستقر است که همین مسئله باعثشده در امر همگانی کردن ورزش بانوان مدیران ارشد فدراسیون سال ها برای توسعه و تعمیم ورزش بانوان در رشته کبدی فعالیت های چشمگیری داشته باشند تا جایی فراتراز حد انتظارات ما در این مقوله فعالیت کردند.

شهریان در ادامه گفت: خوشبختانه فدراسیون کبدی در بخش قهرمانی هم از جایگاه بسیار مطلوبی در ورزش بانوان برخوردار است و این مسئله نشان دهنده این است فدراسیون با یک برنامه ریزی بلند مدت و اجرای منظم آنها در هر دو بخش همگانی و قهرمانی مسیر درستی برای رشد این رشته بومی و محلی کشورمان انتخاب کرده است که در پایان امیدوارم با کسب نتایج درخشان در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی مزد زحمات و تلاش های خود را با یک مدال خوش رنگ بگیرید.

در بخش پایانی مراسم افتتاح زمین های کبدی ساحلی دو تیم از تیم های حاضر در مسابقات کبدی ساحلی بانوان به صورت نمایشی با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار