|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۷۸

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وقتی تیم ملی سرپرست ندارد و هیچ مسئولی در تیم ملی نیست، کی روش همه تصمیمات تیم ملی را گرفته و بازیکنان بزرگی چون عقیلی و رحمتی را خط زده است.

محمد مایلی کهن در خصوص نوع دعوت کردن فدراسیون از مربیان لیگ برتر بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: نحوه دعوت کردن فدراسیون از مربیان لیگ برتر و پیشکسوتان برای جلوگیری از سرمربیگری باشگاه های لیگ برتر درست نبود، آقایان باید یک طوری اطلاع می دادند که همه مربیان در این همایش شرکت کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد نحوه اجرای همایش افزود: همایش شروع شده است فعلا نمی توانم اظهارنظر کنم اما باید اذعان کنم همایش امروز خوب بوده و امیدوارم موجب دانش افزایی مربیان ما شود.

مایلی کهن در مورد اینکه آیا هیئت مدیره پرسپولیس با وی مذاکره داشته است؟ گفت: نه این مسئله صحت ندارد و با من صحبتی نشده است.

وی با اشاره به تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: وقتی تیم ملی سرپرست ندارد خوب کی روش همه تصمیمات تیم را می گیرد و بازیکن بزرگی چون رحمتی و عقیلی را خط رده است؛ فراموش نکنید این ۲ بازیکن تاکنون عملکرد خوب و درخشانی داشته اند و همچنین حضورشان بی تأثیر نبوده است.

مایلی کهن در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی در جام جهانی بتواند موفق ظاهر شده و از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار