|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۰۴

تیم ملی می تواند صعود کند

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی بد است که تکلیف استقلال هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، بهتاش فریبا در حاشیه دومین همایش همبستگی حمایت از تیم ملی فوتبال، در مورد اینکه آیا خوب است که امیر قلعه نویی در استقلال بماند یا خیر اظهار داشت: پیش از این گفته بودم که اگر قلعه نویی می خواهد به موفقیت های گذشته برسد، باید به سال ۸۲ که برای چند سال استقلال را تحویل گرفت برگردد. آن زمان قلعه نویی از نیروهای جوان استفاده می کرد اما اکنون این مسئله در استقلال کمتر دیده می شود.

وی در مورد برگزاری این مراسم گفت: فکر کنم برای بار سوم و چهارم است که چنین مراسمی برگزار می کنند. به نظرم خیلی خوب است که بازیکنان تیم ملی بدانند مردم و رسانه ها به دنبال حمایت از تیم ملی هستند. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود تا تیم ملی ایران بتواند به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی صعود کند و این موضوع دور از دسترس نیست.

مربی پیشین تیم استقلال درباره اینکه برخی می گویند رسانه ها از تیم ملی حمایت نمی کنند، عنوان کرد: زمانی که فوتبال بازی می کردم روزنامه نمی خواندم و اکنون هم نمی دانم رسانه های نوشتاری از تیم ملی حمایت می کنند یا خیر اما رسانه ها با اجرای برنامه های ورزشی دنبال حمایت از تیم ملی هستند.

فریبا در مورد مشخص نشدن وضعیت هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: خیلی بد است که تکلیف استقلال مشخص نیست. در صورتی که هیئت مدیره، مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس مشخص شده و آنها در حال یارگیری هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار