|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۴۱

خسوس مربی بزرگی است

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی فوتسال کشورمان استرس و بدشانسی را عامل نایب قهرمانی این تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، محمد هاشم زاده بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ایران گفت: تیم ایران قبل از این مسابقات جوانگرایی کرده بود و به هر صورت استفاده از بازیکنان جوان در تیم هم محاسن و هم عیب هایی داشت که تیم ما از این محاسن و معایب دور نبود.

وی در مورد استفاده نکردن از دو بازیکن اصلی تیم ملی فوتسال هم توضیح داد: در این مسابقات چند چهره جوان در تیم ما بودند که عملکرد خوبی داشتند. در عین حال کشاورز و نظری هم مشکلاتی داشتند که از همراهی تیم ملی بازماندند. کشاورز بازیکن خوب و دوست داشتنی است اما دچار مصدومیت بود.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه گفته می شود خسوس با این دو بازیکن مشکل داشته است، یادآور شد: من درباره صحبت دیگران نمی توانم نظر بدهم اما به گفته پزشک تیم کشاورز صددرصد در شرایط آرمانی نبود و نظری هم مصدومیت داشت.

هاشم زاده در مورد اینکه کشاورز در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در روسیه بازی کرده بود، خاطرنشان کرد: در روسیه هم کشاورز آخرین بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. ما در آن مسابقات می خواستیم میزان آمادگی این بازیکن را تست کنیم و به هر حال این تصمیم چه درست و چه غلط تصمیم کادرفنی بوده است.

مربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه کشاورز عنوان کرده مصدوم نبوده و با خسوس مشکل داشته است، یادآور شد: من این موضوع را نشنیده ام. کشاورز مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را به دلیل مصدومیت از دست داد و قطعاً در تورنمنت های بعدی در کنار ما خواهد بود و عضوی از تیم ملی ایران.

وی در پاسخ به این سؤال که هشت دوره به عنوان بازیکن در موفقیت های تیم فوتسال حضور داشته و اکنون به عنوان دستیار خسوس، این مربی اسپانیایی را در چه سطحی می بیند، پاسخ داد: کارشناسان باید نظر دهند اما معتقدم خسوس مربی بزرگی است. مشخص نیست اگر مربی تیم ایرانی بود هم ما به قهرمانی می رسیدیم یا نه.

هاشم زاده با یادآوری اینکه تیم های دیگر آسیا هم در فوتسال پیشرفت کرده اند، گفت: باید توجه داشته باشید ژاپن مقابل ما استرس نداشت، چرا که دومی آسیا هم برای آنها خوب بود اما بازیکنان ما استرس داشتند و توپ های مان با بدشانسی وارد دروازه ژاپنی ها نشد.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه بازیکنان ایران اعتماد به نفس نداشتند پاسخ داد: اگر اعتمادبه نفس نداشتیم آن بازی های خوب تا فینال را انجام نمی دادیم. بازیکنان ما اعتمادبه نفس داشتند اما توپ های ما وارد دروازه نشد.

وی در مورد اینکه اگر کشاورز و نظری در تیم ایران بودند قهرمان می شدیم، تصریح کرد: نمی دانم اما بودن آنها کمک زیادی به ما می کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار