|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۰۱

بازیکنان پرسپولیس فعلاً روی هوا هستند

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که ۴ یا ۵ بازیکن در فصل نقل وانتقلات به این تیم منتقل می شوند.

محمد دایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه گفته می شود یکی از دستیاران علی دایی از پرسپولیس جدا می شود؛ گفت: من از این مسئله خبر ندارم و نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم. من با علی دایی هستم و دوست هم دارم در پرسپولیس بمانم اما از باشگاه خبری نیست.

وی ادامه داد: برای روشن شدن تکلیف مان هیچ کس از باشگاه با ما تماس نگرفته و نمی دانیم آینده ما چه می شود.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص تشکیل کمیته فنی در این باشگاه و اینکه آیا این کمیته با علی دایی دچار مشکل نمی شود، اظهار داشت: در مورد کمیته فنی خودِ علی(دایی) باید نظر بدهد اما اگر حیطه کاری هرکسی مشخص شود و بحثدخالت نباشد فکر نمی کنم مشکلی به وجود بیاید.

دایی درباره تاریخ آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید گفت: هنوز چیزی معلوم نیست. علی دایی برنامه اش را به مسئولان باشگاه ارائه داده اما همه بلاتکلیف هستیم. متاسفانه بازیکنان پرسپولیس فعلاً روی هوا هستند و تکلیفشان مشخص نیست.

وی در مورد بازیکنان مازاد و مورد نیاز پرسپولیس برای فصل بعد، خاطرنشان کرد: مشخص است که چه بازیکنانی باید بروند و چه بازیکنانی هم باید بمانند اما هنوز وضعیت مشخص نیست. حساب ها مسدود است و نمی شود با بازیکنان تسویه کرد.

دایی در پاسخ به این سوال که چند بازیکن در فصل نقل و انتقلات به پرسپولیس اضافه می شوند، گفت: می خواهیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و نهایتاً تا ۲۰ درصد بازیکن به تیم اضافه می شوند، فکر می کنم ۴ یا ۵ بازیکن.

وی در پایان گفت وگو با تسنیم، عنوان کرد: امیدوارم بازیکنان ملی پوش پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند و به نظر من حقشان است که در جام جهانی برای ایران بازی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار