|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۴۷

کارت پایان خدمت جعلی یکی از مصادیق فساد در فوتبال است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اعتقاد دارد که مسئله کارت پایان خدمت جعلی یکی از مصادیق فساد در فوتبال ایران است.

محمد عاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد شکایت باشگاه فجر سپاسی از بازیکن پیکان گفت: مسئولان سازمان لیگ وضعیت سعید حلافی را از نظام وظیفه و نیروی انتظامی استعلام گرفته اند و منتظر جواب مسئولان هستیم.

وی ادامه داد: مسئله پایان خدمت جعلی یکی از مصادیق فساد در فوتبال است که باید ریشه کن شود تا حقی تا حق نشود، حتی اگر نتیجه بازی با پیکان هم تغییر نکند مهم نیست اما باید تکلیف این مسئله مشخص شود. نمی شود یک عده در مرزها و پادگان ها نگهبانی بدهند و عده ای دیگر هم تقلب کنند و هم برای این تقلب پول بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تصریح کرد: باید با مسئولان کمیته انضباطی صحبت کنیم چرا که سعید حلافی بازیکن تاثیرگذاری هم در پلی آف بوده و هم در کل لیگ.

عاری در خصوص برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه فجر اظهار داشت: در جلسه هیئت مدیره رئیس هیئت مدیره اعلام کرد باید شاکله تیم را حفظ کنیم تا در مسابقات لیگ دچار مشکل نشویم. در این مورد با بازیکنان هم صحبت کردیم تا ببنیم چند نفر در فجر می مانند.

وی در پایان تاکید کرد: مسئله حمایت از باشگاه فجر مثل همیشه در حد حرف باقی مانده و خبری از عملی شدن حرف ها نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار