|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۵۸

حاشیه جام جهانی کشتی فرنگی - تهران

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان مقابل تیم کشورمان حضور نیافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، جام جهانی کشتی فرنگی در شرایطی از صبح امروز(پنج شنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است که استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران از این مسابقات صورت گرفته است.

* در مسابقات صبح امروز که از ساعت ۹:۳۰ دقیقه آغاز شده بیش از همه چیز نظم و انضباط موجود در سالن و اطراف سالن به چشم می آید و خوشبختانه این مسابقات بدون مشکل در حال پیگیری است.

* رافائل مارتینتی رئیس سابق فیلا، نناد لالوویچ صربستانی رئیس فعلی فیلا، دکتر کیم رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا و جمعی دیگر از مسئولان فیلا در سالن مسابقات حضور دارند.

* در دیدار ایران و آذربایجان در شرایطی که نام سوریان در ابتدا برای حضور روی تشک رد شده بود اما این محمد نوربخش بود که به جای وی در ابتدا روی تشک آمد. با وجود این با اعلام اسامی نفرات بار دیگر سوریان روی تشک آمد و مقابل حریف خود قرار گرفت.

* فرشاد علیزاده در دیدار برابر مورسالیف ۲ بار دچار خونریزی شد اما در نهایت حریف خود را شکست داد.

* جمشید خیرآبادی، مهرزاد قلاوند و چند مربی دیگر هدایت تیم آذربایجان را بر عهده دارند اما سامان طهماسبی و صباح شریعتی در دیدار برابر ایران به میدان نرفتند. از نکات جالب دیگر این بود که جمشید خیرآبادی در دیدار برابر ایران حاضر به هدایت شاگردانش نشد.

* حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در کنار تشک به همراه ناصر نوربخش و مهرداد قلاوند کشتی گیران کشورمان را هدایت می کنند. جالب است که یکی از برادران قلاوند برای تیم ایران و نفر دیگر برای آذری ها مربی گری می کند.

* آمادگی بالای عبدولی و فنون زیبای پلنگ شکن وی تحسین تماشاگران و حتی مسئولان فیلا را در پی داشت و حاضران در سالن برای دقایقی عبدولی را یک صدا تشویق می کردند.

* حمید سوریان و امید نوروزی پس از سال ها روبروی تماشاگران ایرانی به میدان رفتند و بسیاری از تماشاگران مبهوت کشتی گرفتن این ۲ قهرمان المپیک شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار