|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۷۷

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان لیگ فوتبال ارقام سقف بودجه برخی باشگاه ها را برای لیگ چهاردهم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در مورد سقف بودجه باشگاه ها در فصل پیش رو اظهار داشت: ۱۰ اردیبهشت به تمامی باشگاه ها اعلام کردیم تا سقف بودجه پیشنهادی خود را اعلام کنند که خوشبختانه تمامی باشگاه ها این کار را انجام دادند و ارقام اعلام شده از سوی آنها از سقف مورد پیش بینی ما هم کمتر بود.

وی افزود: این کار سبب جلوگیری از افزایش بی رویه و شفاف سازی رقم دستمزدها خواهد شد و همچنین باشگاه ها دیگر بدهی انباشته نخواهند داشت. موجبات تعهد برای پرداخت بدهی بازیکنان و تمهیداتی برای توسعه آکادمی باشگاه ها نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال یادآور شد: سقف ۱۵ میلیارد تومان برای بودجه باشگاه ها در این فصل در نظر گرفته شده که البته برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا این سقف ۱۸ میلیارد تومان است.

تاج خاطرنشان کرد: این اقدام بعد از کار کارشناسی و هماهنگی کامل با باشگاه ها، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و وزارت صنایع انجام شد با این کار مردم مطمئن می شوند که اعداد و ارقام باشگاه ها تحت کنترل است و حسابرس قانونی هم بر آن نظارت کرده و قابلیت تحقیق و بررسی مستندات وجود دارد.

وی یادآور شد: ما هم قبول داریم که در گذشته گرفتاری هایی در فوتبال وجود داشت که با این شرایط دیگر آنها به صفر می رسد و از سوی دیگر در مقابل کسانی که فوتبال ستیزی جدی را شروع کرده و ارقامی را که واقعیت نداشت اعلام می کردند، مشخص می شود که پول های آنچنانی هم در فوتبال هزینه نمی شود.

تاج سپس به سقف بودجه برخی باشگاه ها اشاره و تصریح کرد: صبا زیر هشت و نیم میلیارد، نفت مسجدسلیمان ۱۱ میلیارد، ملوان هفت میلیارد، نفت، پیکان و راه آهن در حدود ۱۰،۱۱ میلیارد، پدیده هشت میلیارد و ذوب آهن ۱۱ میلیارد سقف بودجه داشتند.

وی تاکید کرد: فولاد خوزستان هم ۲۷ میلیارد بودجه پیشنهاد داده که ۱۱ میلیارد آن هزینه آکادمی است و ۱۶ میلیارد باقی می ماند.

تاج در مورد سقف بودجه باشگاه های استقلال، پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: سقف بودجه سال گذشته این باشگاه ها از سقفی که امسال تعیین کرده ایم بیشتر بوده است که البته چون مربوط به فصل گذشته است ایرادی ندارد اما برای امسال باید سقف بودجه سازمان لیگ را رعایت کنند و حسابرس و بازرس قانونی هم اجرای این بخشنامه را کنترل می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار