|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۳۸

پیشکسوت استقلال گفت: بجز نجف نژاد، پور حیدری و معینی اعضای دیگر هیئت مدیره استقلال را نمی شناسم اما از نظر فنی هیئت مدیره استقلال قوی است.

خرمگاه در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: به جز نجف نژاد، پور حیدری و معینی اعضای دیگر هیئت مدیره استقلال را نمی شناسم نجف نژاد چند سالی است که در هیئت مدیره استقلال خدمت کرده و پور حیدری را که همه می شناسند هم مربی استقلال بوده و هم مدیر فنی، الان هم عضو هیئت مدیره شده است و معینی که فوتبالیست استقلال بوده و از نظر فنی خیلی زیاد می تواند به استقلال کمک کند.

وی ادامه داد: هیئت مدیره استقلال نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر است از نظر فنی خیلی زیاد می توانند به استقلال کمک کنند و همچنین از نظر اقتصادی و سیاسی باید شرایطی را به وجود بیاورند که به نفع باشگاه باشد. از نظر فنی استقلال هیئت مدیره خیلی قوی ای را دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد افشار زاده که یکی از گزینه های مدیر عاملی استقلال است تاکید کرد: افشار زاده چند ده سال است که فعالیت ورزشی دارد و مدیریت ورزشی را در سطح بالا انجام داده اما عرصه مدیریت کمیته ملی المپیک با باشگاه داری فرق دارد.

خرمگاه در پایان خاطر نشان کرد: فکر می کنم افشار زاده با تجربه ای که سالها در کمیته ملی المپیک و سازمان تربیتبدنی سابق دارد بتواند کمک شایانی به استقلال کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار