|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۹۵

حسینی مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خوبی را برای بازی با بلاروس و مونتگز و برگزار می کند تا از این دو بازی به نحو احسن استفاده کند.

حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی ایران فردا ساعت ۱۴ به وقت ایران مقابل بلاروس قرار خواهد گرفت.

مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی ایران روز گذشته تمرینات را زیر نظر کی روش برگزار کردند، این تمرینات نسبت به تمریناتی که در روزهای قبل انجام داده اند سبک بوده است و بعد از آن نشستی را برای ارزیابی تیم ملی فوتبال بلاروس انجام دادند.

وی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران بعد از استراحت صبح امروز آخرین تمرین خود را تا قبل از بازی فردا مقابل بلاروس انجام خواهند داد.

حسینی درخاتمه بیان کرد: بعد از بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی بلاروس تمرینات دوباره شروع شده و بعد از گذشت چهار روز بازی تدارکاتی دیگری مقابل تیم ملی مونتنگرو برگزار خواهیم کرد تا در این دو بازی دوستانه و تدارکاتی آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی از سوی سرمربی " کی روش " ارزیابی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار